کد خبر: ۵۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
محدودیت اجازه کار برای متقاضیان پناهندگی در ژاپن
تجارت آنلاین: خطر نرخ های بهره بر بهبود رشد اقتصادی، حمله نمایندگان جمهوریخواه به اوباماکر، محدودیت اجازه کار برای متقاضیان پناهندگی در ژاپن و هشدار پسا برگزیت درباره توافق های تجاری از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*خطر نرخ های بهره بر بهبود رشد اقتصادی – وال استریت ژورنال
سرمایه گذاران نسبت به تصمیم گیری بانک های مرکزی جهان در افزایش نرخ بهره نگرانند. این خطر وجود دارد که در سال آینده نرخ بهره که از سوی فدرال رزرو آمریکا چندین بار افزایش داشت هزینه سود وام را تحت تاثیر قرار دهد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*حمله نمایندگان جمهوریخواه به اوباماکر – نیویورک تایمز
نمایندگان جمهوریخواه هنوز نسبت به آنچه از طرح خدمات بهداشت قابل دسترس یا اوباماکر اعتراض دارند و این طرح را وابسته به یارانه ها کردند . این درحالی است که دونالد ترامپ تاکیید دارد برنامه خدمات درمانی و بهداشت دوره اوباما باید لغو شود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*محدودیت اجازه کار برای متقاضیان پناهندگی در ژاپن – ژاپن تایمز
دولت ژاپن تصمیم گرفته است تا اجازه کار متقاضیان پناهندگی در این کشور را از سال 2018 محدود کنند. این کاهش به دلیل رشد شدید تقاضای کار از سوی پناهجویان است . برخی معتقدند این افزایش باعث کاهش فرصت های شغلی برای شهروندان ژاپنی شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*هشدار پسا برگزیت درباره توافق های تجاری – گاردین
کنسرسیوم خرده فروشان انگلیسی اعلام کرده که قیمت تولیداتی چون مواد غذایی و لباس می تواند با برگزیت افزایش یابد.این امر تنها زمانی قابل جلوگیری است که توافق های تجاری مجزا بین انگلیس و اتحادیه اروپا شکل گیرد.  با برگزیت انگلیس مجبور به پرداخت تعرفه های گمرکی بالا در اتحادیه اروپا خواهد شد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار