کد خبر: ۵۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک: راز موفقیت شعب در ارزیابی و آسیب شناسی مستمر عملکرد و تلاش برای رفع مشکلات موجود است.
راز‌موفقیت‌شعب‌منوط‌به‌ارزیابی‌و‌آسیب‌شناسی‌مستمر‌است

دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در مراسم تودیع مدیران شعب پیشین و معارفه مدیران جدید منطقه یک و دو تهران گفت : راز موفقیت شعب در ارزیابی و آسیب شناسی مستمر عملکرد و تلاش برای رفع مشکلات موجود و شناسائی خدمات درآمد زا متناسب با منطقه است و هرکاری در سیستم بانکی بدون درنظر گرفتن هزینه و فایده منجر به شکست می شود.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی ضمن بیان مطلب فوق گفت : این بانک در حال سرمایه گذاری های سرنوشت ساز در نرم افزارها باجه های خدمات بانکی است و به نتیجه رسیدن این برنامه ها نیازمند تلاش و پایداری همه همکاران می باشد که همکاری و هماهنگی ضرورت مهم و حیاتی فعالیت واحدهای اجرائی است.
وی تصریح کرد : وضعیت سوددهی پست بانک ایران در سال 1395 نتیجه تلاش بی شائبه همه کارکنان بانک بوده و استمرار این وضعیت نیازمند تلاش و احساس مسئولیت است.
محمود شیردل مدیر امورشعب و بازاریابی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه پست بانک ایران از لحاظ زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری آماده جهش و پیشرفت است گفت : مبنای انتصاب ها در بانک توجه به نیروهای جوان و عملگراست.
همچنین سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و امور شرکتها، اکبر غلامی رئیس اداره کل روابط عمومی و علیرضا پور حسین رئیس اداره کل امور شعب و مناطق آزاد در این مراسم ضمن تقدیر از مدیران پیشین و تبریک به مدیران جدید بر استفاده از تجارب کارکنان و حفظ کرامت همکاران و ارج نهادن به پیشکسوت ها درخصوص استفاده از تجارت نیروهای توانمند و واگذاری مسئولیت ها به آنان تأکید کردند.
گفتنی است : در این مراسم از جمال مقصودی تجلیل و محمود یوسفی به سمت سرپرست شعب منطقه یک تهران و ناصر فلاح ظاهر کندی به سمت سرپرست شعب منطقه دو تهران معرفی شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: