کد خبر: ۵۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
مدیر بیمه های اشخاص شرکت بیمه ایران معین، "بیمه سلامت مان" جدیدترین محصول این شرکت را به بازار بیمه‌ایی کشور معرفی کرد.

آقای احد رحیم‌زاده مدیر بیمه‌های اشخاص شرکت بیمه ایران معین، در خصوص این محصول گفت: بیمه سلامت "مان" با بررسی شرایط و ویژگیهای جدیدترین بیمه نامه‌های درمان اروپایی طراحی شده و نسبت به  دیگر بیمه نامه‌های درمان انفرادی که تا کنون در کشور صادر می‌شده از نظر کمی و کیفی شرایط مناسبتری برای بیمه گزاران فراهم کرده است. لذا انتظار می‌رود این محصول تازه با داشتن مزیت رقابتی مطلوب و تفاوت محسوس با محصولات داخلی با استقبال قابل توجهی روبرو شود.
  وی در توضیح ویژگیهای این محصول تازه اظهار داشت: ویژگی عمده بیمه سلامت مان خارج شدن آن از پوشش بستری صرف و شمول انواع پوشش‌های پاراکلینیکی 1و 2 و 3 ، آزمایش، رادیولوژی و ... است که این پوشش‌ها در سه سطح برای گروههای مختلف به بازار عرضه خواهد شد:
1.      سطح معمولی (C): این سطح بخش بستری را پوشش می‌دهد.
2.      سطح متوسط(B): این سطح بستری و بخشی از پوشش‌های پارکلینیکی را شامل می‌شود. همچنین در این سطح پوشش‌های تکمیلی درمان که تا پیش از این به صورت گروهی ارائه می‌شده است، به صورت انفرادی ارائه می‌شود.
3.      سطح لاکچری(A): در این سطح عموم پوشش‌های بیمه‌ای در نظر گرفته شده است. اما آنچه این سطح را به بیمه درمانی لوکس تبدیل کرده است ارائه پوشش‌های درمانی خارج از کشور است که برای اولین بار در ایران طراحی و به بازار بیمه ای کشور ارائه شده است.
بیمه گزاران این سطح در صورتیکه بیماری‌شان با نظر پزشک معتمد در داخل کشور قابل درمان نباشد، می‌توانند برای مداوا به مراکز درمانی خارج از کشور مراجعه کنند و در این صورت بخشی از هزینه های درمان آنها با توجه به تعهدات بیمه نامه بر عهده شرکت بیمه‌گر خواهد بود.
از دیگر ویژگیهای ممتاز این سطح ارائه پوشش بیمه‌ای برای افرادی است که بیمه پایه ندارند.
 گروه هدف سطح لاکچری بیمه سلامت مان، بخشی از جامعه است که دغدغه پرداخت حق بیمه ندارند و تحت پوشش انواع دیگر بیمه‌های درمان نیستند و یک بیمه سطح بالا و لاکچری می‌خواهند.
آقای رحیم‌زاده در ادامه افزود: بیمه نامه سلامت مان برای عموم اقشار جامعه قابل استفاده است مشروط بر اینکه متقاضیان یکی از انواع بیمه نامه های پایه مانند بیمه تامین اجتماعی و یا خدمات درمانی را دارا باشند. البته همانطور که پیش تر نیز گفته شد بیمه‌گزاران سطح لاکچری مستثنی هستند و لزوما نیازی به بیمه پایه ندارند. همچنین انجام آزمایشات پزشکی پیش از صدور بیمه نامه سلامت مان برای کلیه بیمه گزاران الزامی است.
محصول جدید بیمه ایران معین در کل ایران، هم سرزمین اصلی و هم مناطق آزاد و تجاری، به زودی به بازار بیمه ایی کشور عرضه خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: