کد خبر: ۵۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران: براساس مصوبه هیات مدیره، کارمزد باجه‌های بانکی به ازای هریک از تراکنش‌های" اّپ موبایلی سکه همراه" این بانک تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی با اعلام این خبر افزود: براساس این مصوبه، هزینه دریافت قبوض مصرفی به ازای هرقبض۱۰۰۰ریال است که کارمزد باجه‌ها به میزان ۵۰ درصد می‌باشد.
فرحی تصریح کرد: کارمزد مذکور بابت شارژ هر سیم‌کارت از ۳درصد مبلغ کل شارژ به میزان ۱۵درصد، کارمزد دریافت اقساط به میزان ۲۵ درصد از هر ۲۰۰۰ ریال، کارمزد انتقال کارت به کارت برحسب کارمزد دریافتی از شتاب یا مشتری به میزان ۲۰ درصد است.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران گفت: کارمزد باجه‌ها درخصوص فروش خدمات مانند فروش بلیط قطار و غیره، مطابق قرارداد با شرکت‌های خدماتی به میزان ۱۰ درصد تعیین گردیده است.
وی عنوان کرد: این کارمزدها در راستای ترویج بانکداری الکترونیک در روستاها و تشویق مسئولان باجه‌های خدمات بانکی به ارائه اینگونه خدمات به هموطنان می‌باشد که مورد استقبال قرار گرفته است.
فرحی تأکید کرد: هریک از مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت این بانک به نشانی؛www.postbank.ir نسبت به دانلود اَپ موبایلی سکه همراه اقدام نموده و به راحتی عملیات بانکی خود را انجام دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: