کد خبر: ۵۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
اصلاحات شی جینپینگ در سال نو میلادی
تجارت آنلاین: صدمه شدید برگزیت به بخش خدمات درمانی اسکاتلند، استرالیا منبع شروع تحقیقات اف بی آی درباره ترامپ، شی جینپینگ خواستار اصلاحات در سال نو و 2018 سال واکسن های اجباری از جمله تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*صدمه شدید برگزیت به بخش خدمات درمانی اسکاتلند - ساندی هرالد
با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پزشکان و مقامات دولتی اسکاتلند هشدار دادند که برگزیت باعث مهاجرت نیروهای بخش بهداشت و درمان از کشور خواهد شد.بخش خدمات بهداشت و درمان در اسکاتلند با بزرگترین بحران روبروشده است که کاهش نیروی فعال از جمله پزشکان و پرستاران در این بخش پس از برگزیت است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*استرالیا منبع شروع تحقیقات اف بی آی درباره ترامپ – نیویورک تایمز
سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا در پی دریافت اطلاعاتی محرمانه از دولت استرالیا بود که تحقیقات در مورد تماس‌ بین ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ و روسیه را آغاز کردند. جورج پاپادوپولوس، یکی از مشاوران سیاست خارجی ترامپ، در ماه مه سال ۲۰۱۶ میلادی در یک مهمانی در لندن به الکساندر داونر، سفیر استرالیا در بریتانیا، گفته که روسیه اطلاعاتی برای «تخریب چهره» هیلاری کلینتون در اختیار دارد. حدود دو ماه بعد که هزاران ایمیل خانم کلینتون و دفتر مرکزی حزب دموکرات به اینترنت درز داده شد، دولت استرالیا حرف‎های جورج پاپادوپولوس را به پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) گزارش کرد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*شی جینپینگ خواستار اصلاحات در سال نو – چاینا دیلی
شی جینپینگ رئیس جمهور چین بر اصلاحات  در سال نو میلادی تاکیید کرد . به گفته شی جینپینگ در سال 2018 تلاش برای اعمال پیشرفت و حفظ ثبات و تقویت توسعه سالم اقتصادی و اجتماعی کشور صورت میگیرد. وی متعهد به اصل چین واحد شد و برای توسعه صلح آمیز روابط در منطقه تلاش خواهد کرد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

 2018* سال واکسن های اجباری – لوموند
کودکان فرانسوی باید تا پیش از اول ژانویه باید واکسن اجباری دربرابر یازده بیماری را دریافت کنند. این برنامه باید پیش از شروع دوباره مدارس صورت گیرد. این طرح با هدف حفظ سلامت جمعیت فرانسه صورت گرفته و مقامات بهداشت نگران تکرار بیماریهای اپیدمیک سالهای 2008 تا 2012 هستند.
 مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار