کد خبر: ۵۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
هر چه زمان به جلوتر می رود، لزوم استفاده همگانی و فراگیر شدن استفاده از پیام رسان های بومی بیشتر حس می شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیام رسان های خارجی شاید در ابتدا جذاب به نظر برسند، اما سوء استفاده آنها از اطلاعات کاربران کم و بیش در هاله ای از ابهام قرار دارد.
در شرایطی که کشور با چالش های فضای مجازی دست و پنجه نرم می کند، طبیعی است که استفاده از یک پیام رسان امن داخلی می تواند بسیار مورد استقبال قرار بگیرد و نگرانی های رایج در این حوزه را از بین ببرد.
اما با وجود چندین پیام رسان داخلی، کدام یک می تواند بیش از همه نیازهای مخاطبان را برآورده کند؟
واقعیت این است که کارکرد همه پیام رسان ها تقریبا یکسان است و حداکثر تفاوت می تواند در شکل ظاهری یا عملکردهای موردی آنها باشد، اما پیام رسان «بله» یک قابلیت منحصر به فرد دارد.
این پیام رسان علاوه بر ارائه ی همه خدمات معمول از جمله گفتگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی را نیز دارد.
پرداخت قبض موبایل، خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو و پرداخت عوارض خروج از جمله خدمات بانکی است که اکنون بر روی پیام رسان «بله» ارائه می شود.
«بله» یک پیام رسان بومی است که با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و هم اکنون علاوه بر دو بستر اندروید و آی او اس، نسخه دسکتاپ آن نیز قابل دسترسی است.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: