کد خبر: ۵۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
نشر نو منتشر کرد:
کتاب «داستان‌های خوب برای دختران بلندپرواز» اثر النا فاویلی و فرانچسکا کاوالو با ترجمه امید سهرابی نیک و آرزو گودرزی از سوی نشر نو منتشر شد.
داستان‌هایی درباره 91 زن و دختر موفق و موثر در جهان
کتاب «داستان‌های خوب برای دختران بلندپرواز» اثر النا فاویلی و فرانچسکا کاوالو با ترجمه امید سهرابی نیک و آرزو گودرزی از سوی نشر نو برای افزایش انگیزه و اعتماد به نفس در دختران نوجوان منتشر شده است. این کتاب با ارائه تعریف تازه‌ای از قصه‌ و افسانه و بازگویی داستان‌هایی از زنان قهرمان – از الیزابت اول تا سرینا ویلیامز – به دختران قوت قلب می‌بخشد.
کتاب «داستان‌های خوب برای دختران بلندپرواز» مجموعه‌ای از داستان‌هایی درباره 91 زن و دختر موفق و موثر در جهان است که نویسندگان با هدف قوت بخشیدن به بانوان جهان آن را نوشته‌اند.
النا فاویلی در یادداشتش در ابتدای این کتاب نوشته است: «ما «داستان‌های خوب برای دختران بلندپرواز» را نوشته‌ایم تا این پیغام را به دختران سراسر جهان بدهیم که می‌توانند با تکیه بر توانایی‌های خود از عهده هرکاری برآیند. هدف اصلی این کتاب آشنا کردن دختران با داستان واقعی زنانی است که با وجود تمام موانع موفق شده‌اند کارهای بزرگ و حیرت‌انگیز انجام دهند. در این کتاب با داستان فضانورد و آشپز و قاضی و بازیکن تنیس و دیگر زنان فوق‌العاده‌ای آشنا می‌شوید که در تمام زمینه‌های قابل تصور جهان را تغییر داده‌اند و تغییر می‌دهند.»
 در این کتاب داستان‌هایی درباره مریم میرزاخانی، ریاضی‌دان؛ آرتمیزیا جنتیلسکی، نقاش؛ آسترید لیندگرن، نویسنده؛ آلفونسینا استرادا، دوچرخه‌سوار؛ آملیا ایرهارت، خلبان؛ آمنه الحداد، وزنه‌بردار؛ آنا پولیتکوفسکایا، روزنامه‌نگار؛ آن ماکوسینسکی، مخترع؛ اشلی فیولک؛ موتورسوار؛ الیزابت اول، ملکه؛ امینه غریب فقیم، رئیس جمهور و دانشمند؛ اویتا پرون، سیاستمدار؛ ایرنا سندلر، قهرمان جنگ؛ بالکیسا چایبو، فعال حقوق زنان؛ برندا چپمن، کارگردان؛ پولیکارپا سالاواریتا، جاسوس؛ تامارا دلمپیتسکا، نقاش؛ جولیا چایلد، آشپز؛ جین آستین، نویسنده و ... بیان شده است.
نشر نو کتاب «داستان‌های خوب برای دختران بلندپرواز» را با نقاشی‌هایی که هوشنگ اکبرزاده برای هر شخصیت تصویرپردازی کرده در قالب 200 صفحه با شمارگان هزار و 100نسخه و قیمت 250 هزار ریال به چاپ رسانده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار