کد خبر: ۵۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
مديرعامل بانک اقتصادنوين در ادامه سفرهاي استاني، با حضور در منطقه يک استان‌ها در شهر تبريز ضمن ديدار با همکاران اين منطقه از نزديک موضوعات و چالش‌هاي اين منطقه آشنا شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، عليرضا بلگوري در جمع کارکنان اين بانک در شهر تبريز طي سخناني با اشاره به نقش تعيين کننده سرمايه انساني در پيشبرد اهداف و تحقق برنامه‌ها ي استراتژيک بانک گفت: موفقيت بانک اقتصادنوين معطوف به تلاش و همت همه ارکان بانک است و همکاران پشتوانه و سرمايه اصلي بانک محسوب مي‌شوند.
وي ضمن تاکيد بر اينکه جايگاه و اعتبار امروز بانک اقتصادنوين به عنوان نخستين بانک خصوصي جمهوري اسلامي ايران، حاصل تلاش و کوشش همه همکاران در سطوح مختلف است، گفت: لازم است همکاران با تلاش مضاعف خود در مدت باقيمانده از سال جاري، زمينه تحقق برنامه‌هاي از پيش تعيين شده را محقق کرده سرعت رشد بانک بيش از پيش افزايش يابد.
بلگوري همچنين به لزوم کاهش قيمت تمام شده پول در بانک اقتصادنوين اشاره کرد و گفت: بانک اقتصادنوين در طي ساليان گذشته همواره به رعايت نرخ سود سپرده‌ها پايبند بوده، لذا قيمت تمام شده پول در اين بانک در حد متعارف نظام بانکي قرار دارد. با اين حال با شناسايي و موارد افزايش اين نرخ مي‌توانيم قيمت تمام شده پول را در بانک اقتصادنوين کاهش دهيم که اين موضوع علاوه بر افزايش ضريب بهره‌وري، سودآوري بانک را نيز بهبود خواهد بخشيد. به گفته وي سپرده‌پذيري در شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور تنها با نرخ‌هاي اعلام شده از سوي بانک مرکزي انجام مي‌شود.
مديرعامل بانک اقتصادنوين بر لزوم اشراف همه کارکنان اين بانک به خدمات و محصولات تاکيد و ادامه داد: تا زماني که همکاران به خدمات بانک احاطه کامل نداشته باشند نمي‌توانند بهترين خدمت را به مشتري ارايه کنند، لذا لازم است همکاران نسبت به شناخت دقيق هر محصول اهتمام بيشتر بورزند تا بتوانند نيازهاي مشتريان را به نحو مطلوب پاسخ دهند.
وي ادامه داد: علاوه بر محصولات و خدمات بانک، همکاران بايد نسبت به خدمات شرکت‌هاي گروه اقتصادنوين نيز اطلاعات خود را افزايش دهند تا بتوانند در مواقع لزوم نسبت به ارايه اين خدمات به گروه‌هاي مختلف مشتريان اقدام کنند. 
مديرعامل بانک اقتصادنوين گفت: در برخي مناطق کشور نيازهاي بانکي در بين مشتريان وجود دارد که خاص آن منطقه است، بر اساس طرحي که در بانک اقتصادنوين پياده‌سازي خواهد شد لازم است که خدمات بانک متناسب با نيازهاي مشتريان هر منطقه ويژه‌سازي گردد.
در اين بازديد که جمعي از مديران ارشد بانک اقتصادنوين نيز حضور داشتند حسين کريمخان زند مديرعامل شرکت بيمه نوين، ساسان معدل مديرعاامل شرکت پرداخت نوين نيز طي سخناني در خصوص خدمات ارايه شده توسط اين شرکت‌هاي گزارش‌هايي ارايه کردند.
در ادامه اين سفر، مديرعامل بانک اقتصادنوين با حضور در شعب اين بانک در شهر تبريز، با همکاران اين شعب ديدار و گفت‌وگو کرد، ضمن اينکه گروهي ديگر از مديران بانک اقتصادنوين با حضور در شعب مراغه و بناب با همکاران اين مناطق ديدار و گفت وگو کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: