کد خبر: ۵۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: محور برنامه های این سازمان در حوزه درمان، برمبنای ارتقای اثربخشی و کیفیت در ارائه خدمت، گذاشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در مراسم تکریم و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی که با حضور آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان شهرهای اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید به ریل اصلی ماموریت های خود برگشت و اکنون روند اقدامات در حوزه درمانی، رو به رشد است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پنج واحد بیمارستانی و ٢٧ مرکز درمانی خدمات سرپایی تامین اجتماعی در کشور در دست ساخت است.
دکتر درخشان اظهار کرد: همچنین ٩بیمارستان، ٢٧ مرکز خدمات سرپایی و ٣٠ مرکز متفرقه با خدمات کلیدی در نوسازی و توسعه سازمان تامین اجتماعی، در دست طراحی است.
وی گفت: رشد بهینه خدمات در حوزه درمان تامین اجتماعی طی ٦ سال اخیر در استان مرکزی، محسوس است اما همچنان به منظور تقویت بنیه درمانی برای بیمه گذاران، باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.
دکتر درخشان ابراز امیدواری کرد: با پیگیری نمایندگان مردم در شورای اسلامی و مسئولان اجرایی استان مرکزی در سال های آینده، گام های اثربخشی در تکمیل زنجیره درمانی و نیازهای زیرساختی استان مرکزی در حوزه درمان تامین اجتماعی برداشته شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: در سال های اخیر مجموعه درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، جهش مناسبی داشته است که قابل تقدیر است.
 سید مهدی مقدسی تصریح کرد: مجموعه مدیریتی ارزشمند به عنوان سرمایه های نظام، باید حمایت و ترغیب شوند.
علی اکبر کریمی نماینده دیگر مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین اظهار داشت: ٧٠ درصد از جمعیت استان مرکزی تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند و فراهم آوردن زیرساخت های کیفی درمان برای آنان امری اجتناب ناپذیر است.
وی افزود: گرچه اقدامات شایسته ای در رشد کیفی درمان تامین اجتماعی طی سال های اخیر انجام شده اما با توجه به اینکه استان مرکزی قطب درمان برای استان های همجوار است، روند ارائه خدمات در این حوزه باید سریعتر طی شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: استان مرکزی با ٩٢٥ هزار نفر جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی، نیازمند گسترش خدمات تخصصی در حوزه درمان است و ایجاد بخش قلب از مهمترین نیازها در این زمینه است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: تامین اجتماعی سازمانی مردمی است که در حوزه درمان به عنوان دومین مرجع خدمتی در کشور مطرح است.
محمدرضا بیدهندی افزود: این مجموعه تمامی تلاش خود را برای ارتقای خدمات به بیمه شدگان به کار گرفته و با وجود تمامی مشکلات، کیفی مداری را سرلوحه اقدامات خود دارد.
دکتر بابک عدلی مدیر درمان تامین اجتماعی سابق استان مرکزی نیز در این نشست گفت: تکیه بر کار گروهی به عنوان سرمایه حوزه درمان تامین اجتماعی در ٦ سال اخیر موجب شد تا شاخص های خدمتی در این استان رشد کند و خدمات بیمارستانی، سرپایی و پاراکلینیکی با کیفیت بالا ارائه شود.
وی افزود: در این مدت، چهار مرکز خدمات درمانی در شهرستان های استان به بهره برداری رسید و ٢ مرکز دیگر در تفرش و زرندیه در دست انجام است.
وی گفت: حوزه درمان تامین اجتماعی استان مرکزی از طریق ٣بیمارستان در اراک، ساوه و شازند و ٧ مرکز درمانی، خدمات مستقیم درمانی را به بیمه شدگان ارائه می کند.
دکترعدلی کسب رتبه عالی اعتبارسنجی بیمارستانی کشور و ارائه خدمات مطلوب در سه بیمارستان استان مرکزی را از جمله موفقیت های این مجموعه عنوان کرد.
دکترثریا پازوکی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: جذب پزشکان متخصص، بیمارمحوری و تقویت حوزه ستادی درمان این استان، به عنوان محوریت برنامه های این مجموعه تعریف شده است.
وی افزود: تمامی تلاشمان بر این است که رتبه استان مرکزی در زمینه درمان تامین اجتماعی ارتقا یابد و زمینه های خدمتی متنوع و تخصصی برای بیمه شدگان فراهم شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: