کد خبر: ۵۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
سال‌هاست که تهران در نيمه دوم سال زير چتر آلودگي نفس مي‌کشد. در سال‌هاي اخير موعد پاييز و زمستان آلودگي هوا بدل به معضل اصلي تهران مي‌شود. تعداد زياد خودرو و کارخانه‌هاي اطراف تهران سبب‌ساز وضعيتي شده‌اند که نفس کشيدن در نيمه دوم سال در بيشتر روزها براي شهروندان سخت مي‌شود. آمارها حاکي از آن است که پاييز 96 آلوده‌تر از پاييز 95 بوده است.

در بسياري از کلانشهرها از جمله تهران اعمال طرح تردد خودروها (به صورت زوج و فرد)، توقف فروش طرح ترافيک روزانه، تعطيلي مدارس ابتدايي، توقف فعاليت‌هاي عمراني و ... طي روزهاي آلوده سال اجرا مي‌شود. آلودگي محيط زيست به ويژه هواي شهرهاي بزرگ جهان به چالشي بزرگ براي مسئولان تبديل شده است.
 کارشناسان اعتقاد دارند سامان بخشي به وضعيت توليد و تردد خودروها، فعاليت تاسيسات بزرگ صنعتي واتخاذ سياست هايي در زمينه گسترش منابع توليد انرژي پاک مي‌تواند در کاهش آلودگي شهر بسيار موثر باشد. 
در همين راستا موضوع آلودگي هوا مثل بسياري از موضوعات ديگر مي‌تواند با کمک تکنولوژي پيشرفت کند.
شرکت آسان پرداخت پرشين همواره با ارائه خدمات نوين پرداخت به کاهش مصرف کاغذ، قطع درختان، کاهش سفرهاي درون شهري، کاهش ترافيک، کاهش آلودگي هوا و همچنين حذف هزينه چاپ اسکناس، تلاش مي‌کند زندگي را روز به روز براي مردم آسان‌تر کند. پرداخت الکترونيک از يک سو با حذف عمليات چاپ اسکناس، اوراق بهادار و قبوض، به کمتر شدن قطع درختان و حفظ منابع طبيعي کمک مي‌کند و از سوي ديگر با کاهش سفرهاي درون شهري از ترافيک و آلودگي هوا مي‌کاهد. انجام بيش از 8 ميليون تراکنش موفق روزانه توسط کاربران شرکت آسان پرداخت نقش بسزايي در حفظ محيط زيست و منابع طبيعي دارد. اپليکيشن آپ در حالي يکه‌تاز پرداخت موبايلي کشور است که با توجه به خدمات و سرويس‌هايي که روي اين اپ ارائه مي‌شود، از کامل‌ترين و کاربردي‌ترين اپليکيشن‌هاي کشور به‌شمار مي‌رود. از مهم‌ترين خدماتي که توسط اين اپليکشن ارائه مي‌شود مي‌توان به خريد بليت قطار، بيمه‌نامه شخص ثالث اتومبيل، خريد شارژ براي سيم‌کارت‌هاي اعتباري تمامي اپراتورها، خريد و تمديد انواع سرويس اينترنت، سرويس کارت به کارت، واريز وجه به حساب موسسه‌هاي خيريه، سرويس تله‌پرداز (پرداخت بدون کارت)، خدمات خودرو و ... اشاره کرد.
گفتني است آپ به عنوان استارتاپي سبز و دوستدار محيط زيست، در جهت ايفاي نقش مسئوليت هاي اجتماعي خود، علاوه بر رعايت کامل قوانين و مقررات، در حوزه‌هاي مشارکتي همچون فعاليت‌هاي حفظ محيط زيست و منابع طبيعي، حمايت از موسسات خيريه، حمايت از جوامع علمي، اشتغال‌زايي و کار آفريني در حوزه پرداخت الکترونيک همواره پيشگام بوده است و در جهت حساس کردن افکار عمومي و جامعه ميليوني کاربران آپ تلاش داشته تا هموطنان را در مورد توجه به مسايل اجتماعي و در کنار آن رفع معضلات زيست محيطي تشويق کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: