کد خبر: ۵۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
خشم و آتش در کاخ سفید
تجارت آنلاین: امیدواری به افزایش تولید در انگلیس، هزینه های اجتماعی سیاست های اقتصادی هند، خشم و آتش در کاخ سفید و افزایش 50 درصدی خودروی هوشمند در چین تا سال 2020 از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*هزینه های اجتماعی سیاست های اقتصادی هند – نیویورک تایمز
به نظر می رسد سیاست های اقتصادی نارندا مودی نخست وزیر هند با مشکل روبرو شده است. سیاست های سرد و گرم اقتصادی از سوی بسیاری مورد انتقاد قرارگرفته است درعین حال طرفداران هندو نارندا مودی همچنان از وی طرفداری می کنند.در دو سال اخیر بسیاری از کارخانجات تعطیل شدند و بیکاری افزایش یافته و میزان سرمایه گذاری کند شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*امیدواری به افزایش تولید در انگلیس – فایننشال تایمز
نرخ تولید در انگلیس به بالاترین سطح خود در شش سال اخیر رسیده است که نشانه بازگشت از رکود و نشانه امید به بهبود اقتصادی از زمان بحران مالی تاکنون است.میزان تولید در سه ماه آخر سال افزایش 0.9 درصد در ساعت داشته است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*افزایش 50 درصدی خودروی هوشمند در چین تا سال 2020 – چاینا دیلی
انتظار می رود تا سال 2020 چین تولید خودروهای هوشمند و نیمه هوشمند را تا 50 درصد در کشور افزایش دهد.این یکی از طرح های جاه طلبانه چین  برای بهبود استفاده از فن آوری مدرن بوده و در بخشی از اصلاحات و توسعه کشور از سوی کمیسیون حزب خلق چین است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*خشم و آتش در کاخ سفید – لوموند
انتشار کتاب جنجالی "خشم و آتش" درباره کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ تا عملکرد وی و اطرافیانش در کاخ سفید باعث دردسر تازه شده است. دونالد ترامپ محتوی کتاب مایکل ولف را دروغ خوانده است. رئیس جمهوری آمریکا نسبت به ادعای نویسنده کتاب درباره سلامت روانی خود واکنش نشان داد و در توییتی نوشت که «نه تنها باهوشم بلکه نابغه ام».
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار