کد خبر: ۵۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
شعبه یاسوج بیمه سرمد در استان کهگیلویه و بویر احمد روز چهارشنبه 96/10/13 با حضور آقایان دکتر مجتبی کاتب عضو هیات مدیره، رسول ساجدی معاونت فروش و توسعه بازار این شرکت، مجتبی مرادی مشاور استاندار و مدیر کل حوزه استانداری استان و جمعی از مدیران، معاونین و روسای شعب بانک صادرات افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر کاتب در این مراسم گفت: بیمه سرمد با سیاست‌های هیات مدیره مبنی بر توسعه شبکه فروش، نسبت به افتتاح شعبه در این استان اقدام نموده و علاوه بر بهره‌برداری از پتانسیل‌های موجود منطقه، به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان و سهولت دسترسی هموطنان عزیز در استان کهگیلویه و بویر احمد به خدمات بیمه‌ای تلاش خواهد کرد.
در ادامه این مراسم، رسول ساجدی معاونت فروش و توسعه بازار بیمه سرمد افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در خصوص افتتاح شعبه در تمامی استان‌های کشور، طی برگزاری جلسات متعدد با حضور جناب آقای دکتر دلفراز، مقرر شد در آینده‌ای نه چندان دور، این مهم را محقق نماییم.
در پایان این مراسم حکم مدیریت مرتضی نظری به عنوان مدیریت استان کهگیلویه و بویر احمد بیمه سرمد با امضای دکتر دلفراز مدیر عامل این شرکت، به وی تقدیم شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: