کد خبر: ۵۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲

فاطمه ذوالقدر

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی

برگ برگ تاريخ شكوهمند انقلاب اسلامي ايران مزين به نام بزرگ مردي است كه سرلوحه وفاق، همدلي، تدبير و وفاداري است.آيت الله هاشمي رفسنجاني، بزرگ مردي كه تاريخ اين مرز و بوم عزم و اراده وصف ناپذيرش را در دوران ستم شاهي ، پيروزي انقلاب اسلامي و روزهاي بحراني جنگ تحميلي و دوران سازندگي و پس از آن كه دل در گرو اعتلاي ايران و ايراني داشت را فراموش نخواهد كرد. نقشي كه در دوران پر فراز و نشيب آشوب ها و مشكلات دوران دفاع مقدس ، مهندسي جنگ را پيشه كرد به طوري كه انسجام ميان اركان نظام را مضاعف نمود و همزمان علاوه بر نبرد در ميدان حق عليه باطل ، توجه به فرصت هاي بين المللي و اقتصادي را نيز مدنظر قرار داد تا بتواند كشور را از بحران ها و خطرات نجات دهد و جلوي تحقق استبداد را بگيرد. درايت، بصيرت و همه جانبه نگري كه به عنوان يك سياستمدار حاذق و مردمي به ما آموخت كه تهديد بايد به فرصت تبديل شود.

مردي كه پندار و اعتقادش به مردم سالاري و اصالت راي ملت آموزه اي ابدي است كه كاربست آن اهتمام همه مسئولين و متوليان نظام در قواي سه گانه را تمنا مي كند تا در تلاطم هجمه هاي اين روزها، گرداب بي اعتماديِ ميان مردم و مسئولين شكل نگيرد.

آيت الله هاشمي رفسنجاني، يار ديرين و صحابه صالح، صابر و صادق امام خميني (ره) و همراه و همدل هميشگي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و ذخيره نظام و استوانه انقلاب و امين امت بود كه تدبر در منش، كردار، انديشه و طريقت او بي ترديد هويت، شخصيت و اعتلای نظام و ملت را به همراه خواهد داشت.

يكسال از غروب مرد بحران ها ، تدبير و مجاهد انقلابي گذشت، غروبي كه آلام آن هنوز بر دل هاست، روحش شاد و يادش گرامي و راهش مستدام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار