کد خبر: ۵۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
استعفای وزیر ترمیم کابینه دولت ترزا می را مخدوش کرد
تجارت آنلاین: استعفای وزیر ترمیم کابینه دولت ترزا می، اخراج 200هزار مهاجران السالوادوری از آمریکا، 100 هزار درخواست پناهندگی در فرانسه و تمایل رابرت مولر برای مصاحبه با ترامپ درباره روسیه از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*اخراج 200هزار مهاجران السالوادوری از آمریکا – وال استریت ژورنال
دولت دونالد ترامپ دستور خروج شهروندان زلزله زده السالوادوری را که به طور موقت درآمریکا اقامت داشتند صادر کرد.طبق بیانیه سازمان امنیت ملی آمریکا،نزدیک به 200 هزار نفر شهروند السالوادوری که در آمریکا ساکن هستند باید در 18 ماه آینده این کشور را ترک کنند یا موقعیت مهاجرتی خود را تغییر دهند. به دنبال دو زلزله مرگبار در السالوادور تعداد زیادی از ساکنین این کشور به آمریکا منتقل شدند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*استعفای وزیر ترمیم کابینه دولت ترزا می را مخدوش کرد - گاردین
ترمیم وزرای کابینه نخست وزیر انگلیس با استعفای یکی از وزرا مخدوش شد. جاستین گرینینگ، وزیر آموزش انگلیس به چهارمین وزیری تبدیل شد که از نوامبر کابینه ترزا می، را ترک می‌کند. این بازخورد باعث شد تا روند ترمیم کابینه وزرا با مشکل روبرو شود. جرمی هانت، وزیر بهداشت توانست ترزا می را متقاعد کند تا از انتقال وی به وزارت بازرگانی منصرف شود .اکثر وزرای ارشد او از جمله بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس، دیوید دیویس، وزیر بریگزیت و فیلیپ هاموند، وزیر دارایی انگلیس در جریان ترمیم کابینه در سمت‌های خود ماندند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*100 هزار درخواست پناهندگی در فرانسه – لوموند
در سال 2017 بیش از 100 هزار درخواست پناهندگی در فرانسه ثبت شده است.آمار نشانگر آن است که این میزان تقاضا 17 درصد نسبت به سال 2016 افزایش داشته است. بیشترین تعداد پناهندگان آلبانیایی و سپس کشورهای آفریقایی هستند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*تمایل رابرت مولر برای مصاحبه با ترامپ درباره روسیه - نیویورک تایمز
رابرت مولر بازرس ارش پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و رابطه این کشور با کمپین دونالد ترامپ نسبت به دیدار با و گفتگو با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دراینباره ابراز تمایل کرد. مولر این درخواست را به تیم وکلای ترامپ ارائه داده است. کاخ سفید معتقد است این نشانه پایان تحقیقات مولر است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار