کد خبر: ۵۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
از خودکشی در دریای درختان تا ورود فرانسه به جاده ابریشم
تجارت آنلاین: آمادگی سرمایه گذاران با افزایش تورم در آمریکا، خودکشی در دریای درختان، افزایش کلاهک های هسته ای در آمریکا و چین به دنبال جذب فرانسه در جاده ابریشم از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*خودکشی در دریای درختان – نیویورک تایمز
انتشار ویدیویی ازجسد یک مرد خودکشی کرده در جنگل آئوکیگاهارا در ژاپن که معروف به جنگل خودکشی است بار دیگر بحران خودکشی در ژاپن را پررنگ کرد.اما پیش از انتشار این ویدیو در یوتوب ژاپن با سئوالات بسیاری درباره دلایل خودکشی بالا دراین جنگل پرداخته است. افسردگی شدید و عدم مراجعه به دریافت کمک تخصصی از این پرسشهاست که دولت ژاپن در چالش برای توقف این خودکشی ها در جنگل آئوکیگاهارا معروف به دریای درختان است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*آمادگی سرمایه گذاران با افزایش تورم در آمریکا – وال استریت ژورنال
سرمایه گذاران درانتظار بهبود بیشتر وضعیت اقتصادی و رشد تورم هستند.پس از کاهش قیمت اوراق قرضه ده ساله به 2.5 درصد رسید. تاکنون تورم در آمریکا پایین باقی مانده است حتی در زمان بهبود اقتصادی ولی با افزایش مجدد قیمت اوراق قرضه بسیاری به رشد تورم امیدوارند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*افزایش کلاهک های هسته ای در آمریکا – گاردین
دولت ترامپ قصد دارد تا سختگیری درسیاست گذشته درباره استفاده از سلاح هسته ای را از بین ببرد و کلاهک های تازه هسته ای را تولید کند که مخصوص موشک های تریدنت آمریکایی است. این طرح توسط پنتاگون تهیه شده است و با هدف جلوگیری از استفاده روسیه از کلاهک هسته ای در شرق اروپا آماده شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*چین به دنبال جذب فرانسه در جاده ابریشم – چاینا دیلی
چین تمایل دارد تا نقش فرانسه در پروژه اقتصادی جاده ابریشم را پررنگ تر کند. درجریان سفر امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به چین، شی جینپینگ اعلام کرد چین تمایل دارد تا فرانسه ثبات و صلح جاده ابریشم را در جهان تبلیغ کند و پتانسیل همکاری چین و فرانسه وارد دوران تازه خواهد شد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار