کد خبر: ۵۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
بانک رفاه با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز در رده های تیمی و انفرادی قهرمان پانزدهمین المپیاد ورزشی سیستم بانکی کشور شد.
بانک رفاه قهرمان المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، این مسابقات که با حضور 940 ورزشکار آقا و خانم در 14 رشته ورزشی و بین 11 بانک بزرگ کشور(ملی، رفاه، تجارت، صادرات، توسعه تعاون، توسعه صادرات، سپه، کشاورزی، ملت، مسکن و مرکزی) 14آذر ماه سالجاری لغایت 8 دی ماه سالجاری در مجموعه ها و سالن های ورزشی شهر تهران برگزار شد، بانک رفاه توانست در رده های تیمی و انفرادی قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.
در این دوره از المپیاد تیم ها و ورزشکاران بانک رفاه در والیبال آقایان، والیبال بانوان، دارت بانوان، دو و میدانی آقایان، طناب کشی بانوان، تنیس روی میز انفرادی آقایان و بانوان و شنا انفرادی بانوان حائز رتبه نخست و گردن آویز طلا شدند.
بانک رفاه همچنین در فوتسال آقایان، تنیس روی میز تیمی بانوان، شنا تیمی بانوان و شنا انفرادی آقایان توانست در سکوی نایب قهرمانی بایستد.
کسب عنوان های سومی برای انفرادی شنا بانوان و دومیدانی انفرادی آقایان دیگر دستاورد کاروان ورزشی بانک رفاه در پانزدهمین دوره المپیاد ورزشی سیستم بانکی کشور بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: