کد خبر: ۵۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
دکتر علي جباري مديرعامل اين نهاد عمومي در پيامي چهل و نهمين سالروز تاسيس صندوق را تبريك گفت.

متن پيام به شرح زير مي باشد:
اينک که در آستانه ي نيم قرن فعاليت صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور قرار داريم مناسب است به 5  دهه خدمت صادقانه اين نهاد که نماد عدالت اجتماعي است بار ديگر نگريست ، در طول اين سالها چه تعداد خانواده آسيب ديده از حوادث رانندگي حمايت شده اند و چه تعداد زنداني جرايم رانندگي آزاد شده اند .
نقش صندوق در کاهش آسيب هاي اقتصادي و اجتماعي در طول اين سالها بر کسي پوشيده نيست حتي کساني که به اين نهاد 50 ساله هنوز نقد دارند نمي توانند چشمان خود را بروي خدماتي که اين نهاد براي تحکيم اقتصاد خانواده هاي آسيب ديده که سرپرست خود را از دست داده اند يا مقصري که ممکن است بعلت حضور در زندان ، خانواده خود را  از دست بدهد ، ببندند.
در سه ساله اخير بحمدالله در راستاي سياست هاي دولت تدبير و اميد و توسعه عدالت اجتماعي ؛ صندوق توانست با راه اندازي سيستم يکپارچه الکترونيکي ،راه اندازي دفاتر استاني در مراکز استان هاي کشور ضمن کاهش بروکراسي اداري به تسريع ارائه خدمات  به مشمولين قانون صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور ارائه خدمت نمايد.
اصل شفافيت مالي و ارائه خدمات بدون واسطه به مردم دو رکن اساسي بوده است که در اين مدت توانسته ايم با همکاري خانواده بزرگ صنعت بيمه و بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران آن را اجرا نماييم.
تلاش کارکنان ، کارشناسان و مديران صندوق بر آن بوده است که در کمترين زمان ممکن خدمات مورد نياز مراجعين انجام پذيرد و همکاري با نهادهايي همچون قوه قضائيه ، ستاد ديه ، بهزيستي ، نيروي انتظامي و...گسترده تر از گذشته استمرار يابد.
در پايان از خداوند منان سپاسگزارم که توفيق خدمت به مردم را به بنده و همکارانم اعطا کرده و اميدوارم توانسته باشيم وظايف محوله نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را صادقانه انجام داده تا موجبات رضايت خداوند ، مقام معظم رهبري و مردم ايران اسلامي را فراهم آوريم.  علي جباري -مديرعامل صندوق تامين خسارتهاي بدني        

نام:
ایمیل:
* نظر: