کد خبر: ۵۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
هشتاد و سومین مرحله یارانه نقدی 26 ماه جاری پرداخت می شود
در حالی که قرار است با توجه به کاهش بودجه هدفمندی یارانه در سال آینده، 9 میلیون نفر از لیست دریافت یارانه حذف شوند هشتاد و سومین مرحله یارانه نقدی در بامداد 26 دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
اعلام زمان واریز یارانه دی ماه
در حالی که قرار است با توجه به کاهش بودجه هدفمندی یارانه در سال آینده، 9 میلیون نفر از لیست دریافت یارانه حذف شوند که پیش بینی می شود هشتاد و سومین مرحله یارانه نقدی در بامداد 26 دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.
در حال حاضر بیش از 76 میلیون نفر یارانه دریافت می کنند که با وجود کاهش بودجه این قسمت در سال آینده نیمی ازاین افراد از گردونه حذف خواهند شد و طبیعتا هنگامی که درآمد دولت از رقم 48 هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه ها به 37 هزار میلیارد تومان کاهش می‌یابد.
براین اساس می توان پیش بینی کرد که از میان 76 میلیون نفر تنها 67 میلیون نفر یارانه دریافت خواهند کرد و مابقی از لیست دریافت حذف می شوند تا درآمد و هزینه این بخش صرف امور دیگر چون اشتغال و سلامت دهک های پایین شود.
پیش‌بینی می‌شود هشتاد و سومین مرحله یارانه نقدی بامداد سه شنبه ۲۶ دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.
 لازم به ذکر است که مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه‌های گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.
گفتنی است، حال با توجه به برنامه ریزی دولت برای حذف یارانه 9 میلیون نفر باید منتظر ماند و دید دولت از چه روش صحیحی قصد حذف دهک های پردرآمد از گردونه را دارد؟


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار