کد خبر: ۵۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
افزایش خطر حملات هکر ها به بانک ها
تجارت آنلاین: خطر حملات هکر ها به بانک داری باز، سختگیری ژاپن در قوانین پذیرش پناهجویان، افزایش قربانیان رانش زمین در کالیفرنیا و تلاش شرکت های آمریکایی برای حفظ کارگران از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*خطر حملات هکر ها به بانک داری باز – دیلی تلگراف
 با رویکرد تازه بانکداری باز ، هکرها قادر به دسترسی سریعتر به اطلاعات مشتریان بانک های انگلیسی هستند.برای اولین بار "بانکداری باز" باعث می شود تا موسسات مالی جزییات مشتریان خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. هدف این طرح کمک به مشتریان برای مشاهده بهتر پول خود و دیدن عملیات بانکی است. اما برخی از بانکداران و نمایندگان پارلمان انگلیس معتقدند این امر باعث موجی تازه از جرایم اینترنتی خواهد شد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*سختگیری ژاپن در قوانین پذیرش پناهجویان – ژاپن تایمز
وزارت دادگستری ژاپن اعلام کرد که قوانین تازه ای را برای سختگیری بر ورود پناهجویان اعمال خواهد کرد. ژاپن قصد دارد با این قانون از ورود مهاجران بدون مهارت در آسیا جلوگیری کند. با نظارت بیشتر بر وضعیت مهارتی مهاجران به آنها ویزای کار ارائه می شود.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*افزایش قربانیان رانش زمین در کالیفرنیا – لس آنجلس تایمز
پس از آتش سوزی و وسیل ، رانش زمین و گل و لای در کالیفرنیا باعث مرگ 19 نفر شده است. مامورین آتش نشانی به دنبال یافتن قربانیان بیشتر هستند. کشته شدگان این رانش زمین بین 3 تا 89 سال سن داشتند.بیشتر مرگ ها در مکان هایی رخ داده که دستور تخلیه اجباری به آنها داده نشده بوده است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان 

*تلاش شرکت های آمریکایی برای حفظ کارگران – واشنگتن پست
با وجود عبور از بحران مالی و بهبود رشد اقتصادی در آمریکا و بازار کار خوب برای افراد متقاضی ، برخی شرکت ها به سختی درتلاش برای حفظ کارگران خوب خود هستند . پایین بودن نرخ بیکاری در ماه دسامبر به 4.1 درصد رسید و وجود فرصت های مختلف کاری باعث شده بسیاری کار خود را ترک کنند تا به فرصت های شغلی تازه بپیوندند.این امر میتواند باعث از دست دادن نیروی کار ماهر برخی شرکت ها شود.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار