کد خبر: ۵۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
مشاور رئیس کل سازمان خصوصي سازي گفت: مبلغ 40 تا 80 هزار توماني که مشمولان در دوره قبل به عنوان سود سهام عدالت دريافت کرده اند ­از اين دوره از اصل سهام آنها کسر شده است.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ سيد جعفر سبحاني در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صداوسيما درباره کسر مبلغ دريافت شده دوره قبل پرداخت سود از حساب مشمولان سهام عدالت گفت: براي حفظ عدالت آن دسته از مشمولان که در دوره قبل مبلغي بين 40 تا 80 هزار تومان در يافت کرده اند بايد اين مبلغ را در اصل سهامشان محاسبه کنند که اين کار را سازمان خصوصي سازي انجام داده و اين مبلغ از اصل سهامشان کسر خواهد شد.
مشاور رئیس کل سازمان خصوصي سازي افزود: تماس هايي از طرف مردم داشته ايم که در آن ها عنوان شده بود مشمولاني هستند که اين مبلغ را دريافت نکرده اند اما از اصل سهامشان کسر شده است که ما آن را رد کرده و اعلام مي کنيم در تمامي مواردي که به اين سازمان ارجاع شده است اين مبلغ به حساب مشمولان واريز شده بوده و شاید مشمولان واریز آن را فراموش کرده اند.
سبحاني گفت: ما در ماههاي گذشته چندين بار اين واريز را استعلام کرده ايم و در نتیجه مشخص شد چه مشمولانی، چه میزان سود سهام را در آن سالهای دریافت کرده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: