کد خبر: ۵۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: حضور داوطلبانه دانشجویان پزشکی در انگلیس با افزایش بحران سرما، آماده شدن بی صدای ارتش آمریکا برای جنگی ناخواسته، افزایش میزان تجارت در چین، چشم انداز دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای آمریکا از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز دوشنبه دنیا هستند.
*حضور داوطلبانه دانشجویان پزشکی در انگلیس با افزایش بحران سرما – گاردین
با توجه به کمبود نیروهای پزشکی در بیمارستان های انگلیس و بحران سرما ، دانشگاه های پزشکی ازدانشجویان خواسته اند تا به عنوان داوطلب در بیمارستان ها فعالیت کنند.انجمن پزشکی انگلیس اعلام کرد استفاده از دانشجویانی که قابلیت کافی را ندارند به ضرر بیمار است و بیمارستان می توانند با جرایم قانونی روبرو شوند.بحران کمبود پزشک به دلیل برنامه کاهش بودجه و نیرو وزارت بهداشت این کشور در فصل زمستان است.
آماده شدن بی صدای ارتش آمریکا برای جنگ

*آماده شدن بی صدای ارتش آمریکا برای جنگی ناخواسته – نیویورک تایمز
در ارتش آمریکا افسران و نیروها به آرامی خود را آماده جنگ با کره شمالی می کنند ولی امیدوارند این جنگ رخ ندهد.ماه گذشته در منطقه نظامی کالورینای شمالی 48 هلیکوپتر آپاچی اقدام به تمرین کردند.در نوادا نیز 119 سرباز نیروی هواپیمایی مانور نظامی برگذار کردند.
آماده شدن بی صدای ارتش آمریکا برای جنگ

*افزایش میزان تجارت در چین – چاینا دیلی
با توجه به رشد صادرات چین و تقویت واردات تجارت خارجی چین درسال 2017 به 4 تریلیون دلار رسیده است. چین با رشد 14.2 درصدی در تجارت خارجی روبرو شده است.
آماده شدن بی صدای ارتش آمریکا برای جنگ

*چشم انداز دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای آمریکا  - واشنگتن پست
رویکرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و بازنشستگی های سناتورهای جمهوریخواه ، فرصت برای پیروزی دموکرات ها در انتخابات میاندوره ای آمریکا در ماه نوامبر را بیشتر کرده است.این نگران باعث شده تا به ترامپ پیام هایی از سوی مشاورانش داده شود تا رویکرد آرامتری داشته باشد.
آماده شدن بی صدای ارتش آمریکا برای جنگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار