کد خبر: ۵۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازديد از شعب و دواير ستادي مديريت شعب استان کرمان با اشاره به نقش خدمات قرض الحسنه در توانمند سازي جامعه بيان داشت: بهبود وضعيت اقتصادي کشور و معيشت مردم از اركان مهم اقتصاد ملي است و خدمات بانك قرض الحسنه مهر ايران در اين راستا نقش موثري را برعهده دارد.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، توکلی عضو هیات مديره به منظور بازديد از شعب و دواير ستادي استان به همراه نجدي مدير امور استان ها و طبلشي رييس اداره کل پشتيباني به کرمان سفر كرد.
در این سفر، دوایر ستادی و شعب شهرستان های کرمان، زرند و رفسنجان مورد بازديد قرار گرفت و ضمن ارزيابي آمار عملکرد شعب در حوزه هاي منابع، مصارف و مطالبات ، نکات لازم براي تحقق اهداف ترسيمي در فرصت باقي مانده از سال ارائه شد.
توکلی ضمن تاکید به عملکرد مطلوب بانک در زمینه های معيشت، اشتغالزايي و كارآفريني، بهداشت و درمان و همچنين توانمند سازي نيازمندان جامعه بيان داشت: در ۱۰ ماهه نخست سال جاري بالغ بر ۵۱۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به نيازمندان واقعي جامعه پرداخت شده است. 
وی افزود: نقش قرض الحسنه در بهبود معیشت مردم و ایجاد رونق اقتصادی بي بديل است و اعطاي تسهيلات قرض الحسنه علاوه بر ايجاد فرصت هاي شغلي مي تواند با تحريک تقاضا براي کالا و خدمات داخلي در وضعيت اقتصادي کشور نيز تاثير گذار باشد.
در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها نیز با ارزیابي گزارش آمار عملکرد شعب اظهار داشت: کارکنان صف و ستاد مي بايست در فرصت باقي مانده از سال تمامي تلاش خود را براي تحقق اهداف تدوين شده به کار گيرند.
شایان ذکر است، در ادامه این سفر ، توکلی، نجدی و طبلشي به همراه هاشمي نژاد مدير استان کرمان با دکتر ارسلان معاون منابع انساني مجتمع مس سرچشمه ديدار و گفتگو كردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: