کد خبر: ۵۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
مدیر عامل بیمه آرمان و هیئت همراه از شعبه این شرکت در اهواز بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کردند.
بازدید مدیر عامل بیمه آرمان از شعبه اهواز

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، در جریان این بازدید که مینا صدیق نوحی قائم مقام مدیر عامل و هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و بازاریابی نیز حضور داشتند، علیرضا بیانیان در جریان آخرین وضعیت شعبه قرار گرفت و راهکارها و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد شعبه ابراز کرد.
 بیانیان با تشریح آمار و عملکرد بیمه آرمان ابراز امیدواری کرد که با تقویت نیروی انسانی و آموزش مستمر کارکنان و نمایندگان روند رو به رشد این شعبه ادامه یابد و از ظرفیت های موجود آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود.
وی گفت وظیفه اصلی شرکت بیمه در وحله اول آموزش نمایندگان و سپس حمایت همه جانبه از آنان است تا نمایندگان توان پاسخگویی به نیازهای بیمه‌گذاران را داشته باشند.
بیانیان با اشاره به اینکه صاحبان اصلی شرکت‌های بیمه، بیمه‌گذاران هستند و بیمه‌گران برای جلب رضایت آنها تلاش می‌کنند گفت: فرآیند پرداخت خسارت مساله‌ای است که باید با دقت و سرعت¬عمل اجرا شود و بیمه آرمان نیز تلاش می کند خدمات و سرویس‌دهی مطلوبی به بیمه‌گذاران خود ارائه دهد.
مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به اینکه نمایندگان عنصر فعال شرکت‌ها در بازار بیمه هستند اظهار داشت: نمایندگان و کارگزاران می‌توانند در ارائه خدمات به مشتریان عملکرد قابل قبولی داشته باشند و شرکت‌های بیمه با سرعت بیشتری نرخ و شرایط و پرداخت خسارات را در دسترس آنها قرار دهند
بیانیان همچنین ضرورت همکاری و همدلی بین کارکنان و نمایندگان شعبه را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت های شرکت به شکل مطلوب بهره گرفت، ابراز امیدواری کرد در سایه تلاش و همت کارکنان شاهد رشد و ارتقای سطح خدمات بیمه ای به عموم مردم و افزایش رضایتمندی بیمه گذاران باشیم.
پیش از سخنان علیرضا بیانیان، حسین بارافکن رئیس شعبه اهواز گزارشی از وضعیت شعبه ارائه کرد و خواستار رفع پاره ای از مشکلات شد. در ادامه جلسه؛ کارکنان و نمایندگان شعبه اهواز نیز نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای خود را پیرامون مسائل جاری با وی در میان گذاشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: