کد خبر: ۵۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران: سیاست کارمزدمحوری درقبال ارائه خدمات در باجه‌های بانکی اجرائی شده است.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران: کارمزد محوری در باجه‌های بانکی عملیاتی شده‌است

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه ضمن بیان مطلب فوق با اشاره به عاملیت صندوق توسعه ملی و سیاست‌های دولت درراستای اشتغال‌زائی اظهارداشت: درراستای ایجاد اشتغال و تأمین مالی خرد و سرمایه در گردش فعالان اقتصادی بایستی با ارائه راهکارهای مناسب، گام‌های اساسی برداشته و در انجام این مأموریت موفق عمل کنیم.
وی درادامه با اشاره به ارتقاء فعالیت‌های باجه‌های خدمات بانکی در سراسر کشور براساس ضوابط قانونی گفت: ضابطه‌مند کردن کسب و کار باجه‌های مذکور در راستای افزایش کارمزد باجه‌های خدمات بانکی باید منجر به بهبود عملکرد و درآمدزائی آنها شود. 
آرش شهرکی‌کیا مدیرامور حراست پست بانک ایران نیز درگردهمائی مذکور عنوان‌کرد: اخذ مجوز باجه‌های بانکی با پیگیری و تعامل ارزشمند مدیرعامل و هیأت مدیره با بانک مرکزی محقق شد و موفقیت‌های اخیر این بانک در جنبه‌های مختلف نشان دهنده آینده روشن آن است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات و گفتگوهای متعدد حراست پست‌بانک‌ایران با پلیس پیشگیری برای مجوز فعالیت باجه‌های بانکی گفت: این امر منجر به طراحی یک فرآیند منطقی و قابل اجرا برای مجوز مذکور شد که باید با نظارت مستمر بر باجه‌های خدمات بانکی و با انجام سیاست های پیشگرانه از وقوع برخی مشکلات جلوگیری نمائیم.
محمود شیردل مدیر امور شعب و بازاریابی در این گردهمائی، فعالیت در باجه ها را نیازمند عشق و انگیزه دانست و نتیجه این تلاش را خدمت به روستاییان و رونق کشورمان برشمرد.
وی با اشاره به ماه‌های پایانی سال گفت: با ساماندهی باجه‌ها نتیجه سال‌ها تلاش و زحمت مجموعه پست بانک ایران به ثمر خواهد رسید.
شیردل؛ توجه و تمرکز دولت را معطوف به اقتصاد روستا دانست و عنوان کرد: گستردگی حضور پست بانک ایران درسطح کشور و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان بویژه در روستاها، مناطق مرزی و محروم می‌تواند محور خدمت‌رسانی دولت به اقشار آسیب پذیر باشد.
وی درپایان بر نظارت و کنترل بر باجه‌های خدمات بانکی و ارائه رهنمودهای لازم به رؤسای آن تأکید نمود و افزود: برنامه‌ها و اهداف این باجه‌ها باید همسو با سیاست‌های بانک باشد و اگر امکان تغییر فکر در رئیس باجه‌ای وجود نداشت باید جایگزین مناسبی برای آن ایجاد نمایئم تا از مسیر هدف خود خارج نشویم. 
محمدابراهیم عین علیان رئیس اداره کل بانکداری خرد و امور باجه ها در این گردهمایی اظهار داشت: باجه های بانکی هویت اصلی پست بانک ایران هستند و وجود این بانک به نظم و ساماندهی باجه ها بستگی دارد.
وی با اشاره به اخذ مجوز برای بیش از 6هزار باجه خدمات بانکی افزود: تا پایان سال جاری شرایط و الزامات اخذ مجوز مذکور برای دیگر باجه ها نیز فراهم می شودکه البته روسای دوایر در انجام این امر و تأمین شرایط لازم بانک مرکزی باید دقت و همکاری لازم را داشته باشند. 
سیدحسین ابطحی رئیس اداره کل بازاریابی هم گفت: باجه های روستائی می توانند در پرداخت تسهیلات اشتغالزائی از محل منابع صندوق توسعه ملی و اعتبارسنجی مشتریان نقش اساسی ایفا کنند.
وی با اشاره به 110هزار تراکنش از طریق اَپ موبایلی سکه همراه پست بانک و استقبال هموطنان از آن گفت: اَپ فروشگاهی و سکه کالا جهت تسهیل در امور هموطنان نیز بزودی توسط این بانک فعال خواهد داشت.
ابطحی درپایان بر مدیریت دانش جهت دستیابی به اهداف بانک، توجه به سامانه پیشنهادها و مدل‌سازی برنامه‌های آن و بهره مندی کامل از ظرفیت‌های باجه های خدمات بانکی تأکید نمود. 
علیرضا پورحسین رئیس اداره کل امور شعب و مناطق آزاد گفت: برنامه‌هائی داریم که مزایا و درآمدهای خوبی برای مسئولان باجه های بانکی رقم می‌زند و باید باجه‌ها به سمت ارائه خدمات و کسب درآمد از محل خدمات سوق داده شوند.
وی درپایان ضمن تأکید بر توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک درسطح روستاها اظهارداشت: پست بانک هم در شبکه بانکی و هم نزد مسئولان کشور اعتبار و اهمیت خاصی پیدا کرده است و باید محوریت فعالیت باجه‌های خدمات بانکی، خدمت محوری باقی بماند. 
گفتنی است: در این گردهمائی؛ کارگاه‌ آموزشی فرآیند اجرای طرح کدینگ باجه‌ها برگزار و هریک از رؤسای دوایر باجه‌های بانکی مدیریت‌های شعب استان‌ها و مناطق تهران ضمن بیان مسائل به تشریح دیدگاه‌ها و تبادل آن پرداختند و سپس دکتر صباغی عضو هیأت مدیره ضمن جمع‌بندی این گردهمائی، رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: