کد خبر: ۵۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
مدیرعامل بانک ملی ایران: با توجه شرایط مساعد در فضای پسابرجام، هدف بانک ملی بازگشت به دوران اقتدار‌بانک‌در‌روزهای‌قبل‌از‌تحریم‌در‌حوزه‌بین‌الملل‌است.

حسین زاده: فرصت مناسب پسابرجام برای درآمدزایی بانک در حوزه بین الملل

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: با توجه شرایط مساعد ایجاد شده در فضای پسابرجام، هدف بانک ملی ایران بازگشت به دوران اقتدار بانک در روزهای قبل از تحریم در حوزه بین الملل است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در بازدید از ادارات کل خارجه، ضمانتنامه ارزی و مشارکت ها وتوسعه شبکه بین الملل با ابراز خرسندی از افزایش دستاورد ها و بهبود عملکرد حوزه های بین الملل بانک، عنوان کرد: شادابی و جنب و جوشی که در این ادارات هست، نشان دهنده عملکرد مناسب و رو به پیشرفت بانک در حوزه بین الملل است. 
در این بازدید که برات کریمی و غلامرضا پناهی اعضای هیات مدیره بانک نیز وی را همراهی می کردند، حسین زاده در رابطه با مسئولیت بانک در پسابرجام تصریح کرد: این انتظار از ما می رود که واحدهای خارج از کشور به روزهای اوج خود بازگردند که بخشی از این موضوع در فضای پسا برجام انجام شده و بخش دیگر آن به استفاده درست و مناسب از شرایط ایجاد شده بر می گردد. 
مدیر عامل بانک با بیان اینکه هدف بانک بعد از برجام در زمینه بین الملل، جذب سرمایه های عظیم و شرکت های بزرگ است، ادامه داد: ما در بعضی زمینه های بین المللی موفقیت های خیلی خوبی داشته ایم و باید با تمام وجود برای داشتن عملکرد مطلوب و مناسب تر که در شان بانک ملی ایران باشد تلاش کنیم. 
وی بیان کرد: بانک ملی ایران ارتباط بسیار مناسب و جامعی با بانک های ترکیه دارد و به عنوان بانک اول ایرانی این کشور فعالیت می کند. این اتفاق باید در کشور های دیگر هم رخ دهد و با توجه به فضای ایجاد شده در حال حاضر رفتن به سمت ارتباط بیشتر با بانک های دنیا به نفع کشور، مردم و بانک است. 
حسین زاده درادامه این بازدید و در جمع کارکنان این سه اداره اظهار کرد: در سه حوزه مدیریت شعب خارج از کشور، ارتباط با بانک های خارجی و کارگزاران و هدایت شعب داخل کشور به بهترین شکل اقدام شود. 
مدیر عامل بانک ملی ایران با بیان اینکه باید از اعداد خرد و ریز فاصله بگیریم و به دنبال جذب شرکت های قدر و بزرگ باشیم، ادامه داد: اعتبار و تجربه 90 ساله بانک ملی ایران باعث شده است که با صدها شبکه کارگزاری در عرصه بین الملل ارتباط داشته باشد. این فرصت مناسبی است که از آن برای رسیدن به ایده آل های بانک ملی ایران و شان واقعی بانک استفاده کنیم. 
حسین زاده در پایان صحبت های خود از کارکنان این ادارات خواست که به دنبال رونق بخشیدن به شعب خارجی باشند  و برای این رونق بخشی، ایده پردازی کنند و راهکار ارائه دهند.
در جریان این بازدید روسای ادارات کل خارجه، ضمانتنامه های ارزی و مشارکت ها و توسعه بین الملل آمار هایی از عملکرد این سه اداره ارائه کردند.
در پایان این بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران و هیات همراه از شعبه مستقل میرداماد بازدید کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: