کد خبر: ۵۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
مديرعامل بانک اقتصادنوين که در جمع همکاران سرپرستي منطقه 4 استان‌ها در اصفهان سخن مي‌گفت، "خوشنامي" را با ارزش‌ترين دارايي اين بانک بر شمرد.
عليرضا بلگوري:

مديرعامل بانک اقتصادنوين که در جمع همکاران سرپرستي منطقه 4 استان‌هاي اين بانک در شهر اصفهان سخن مي‌گفت، "خوشنامي" را با ارزش‌ترين دارايي اين بانک بر شمرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين عليرضا بلگوري مديرعامل اين بانک در جمع همکاران اين سرپرستي طي سخناني با اشاره به شرايط سخت و تنگناهاي اقتصادي در سال‌هاي اخير و مشکلاتي که براي برخي صنايع ايجاد شده است تصريح کرد: بانک اقتصادنوين خود را شريک و همراه مشتريان در اين شرايط مي‌داند و تلاش مي‌کند شرايط مناسبي را براي تسهيل ايفاي تعهدات مشتريان فراهم کند. 

وي با اشاره به تفاوت‌هاي دو مقوله فروش و بازاريابي، نقش شعب بانک به عنوان مهمترين نقطه اتصال بانک و مشتريان را بسيار حياتي دانست و گفت: تمامي همکاران شعب بايد در شناسايي نيازهاي مشتريان براي ارائه خدمات باکيفت به ايشان تلاش کنند. وي افزود: براي تسهيل شناخت، تحليل و ارزيابي مشتريان بانک، سامانه‌اي در حال طراحي است که تمامي ابعاد ارتباطي مشتريان با بانک را ارزيابي کرده و همکاران شعب را در اين مسير ياري خواهد رساند. 

مديرعامل بانک اقتصادنوين با اشاره به الزامات فعاليت يک بنگاه اقتصادي تصريح کرد براي تحقق اهداف همه ذ‌‌ي‌نفعان بانک، يکايک همکاران بايد سود و زيان عمليات حوزه فعاليت خود را مد نظر داشته باشند و در همين راستا سامانه داشبورد عملياتي شده و در اختيار کليه واحدهاي بانک قرار گرفته است تا هر شعبه يا سرپرستي بتواند جزئيات هزينه فايده عمليات خود و برآيند آن را از منظر سود آوري تجزيه و تحليل کند و براي بهبود آن تفکر و تلاش نمايد.

بلگوري در بخش ديگري از سخنان خود گفت: بانک اقتصادنوين با افق ديدي روشن و با اتخاذ سياستي درست هرگز وارد رقابت ناسالم نرخ سود سپرده‌ها نشد و عليرغم هزينه‌هايي که در نتيجه اتخاذ اين سياست متقبل شد، ريسک عملياتي خود را کاهش داد که اين مهم منجر به تقويت شاخص "خوشنامي" به عنوان با ارزش‌ترين دارايي بانک اقتصادنوين خواهد شد.

مديرعامل بانک اقتصادنوين تلاش‌هاي بانک مرکزي ج.ا.ا و مشکلات به وجود آمده براي سپرده‌گذاران برخي موسسات اعتباري غير مجاز را در افزايش آگاهي جامعه نسبت به ريسک‌هاي نرخ هاي بالاي سود سپرده بسيار تاثيرگذار دانست و عنوان کرد: در چنين شرايطي زمينه براي فعاليت بانک خوشنامي چون اقتصادنوين که از پشتوانه اعتماد مشتريان برخوردار است بسيار فراهم‌تر از گذشته خواهد بود. 

بلگوري ضمن تشريح منابع درآمدي بانک‌ها اظهار داشت در شرايط فعلي اولويت ما افزايش سهم درآمدهاي کارمزدي و غير مشاع از کل درآمدهاي بانک است و به دنبال آن هستيم تا با استفاده از ظرفيت شرکت‌هاي گروه اقتصادنوين نظير شرکت‌هاي بيمه نوين، تامين سرمايه نوين، پرداخت نوين و صرافي اقتصادنوين، ضمن ايجاد هم افزايي، طيف جامعي از خدمات پولي و بانکي با کيفيت را به مشتريان ارائه دهيم. 

خاطر نشان مي‌سازد اين چهارمين سفر عليرضا بلگوري در يک ماه اخير براي ديدار با همکاران شعب و سرپرستي‌هاي مناطق استان‌ها بود که در آن علاوه بر جمعي از مديران ارشد بانک اقتصادنوين کريمخان‌زند مديرعامل شرکت بيمه نوين، معدل مديرعامل شرکت پرداخت نوين، خورسند مديرعامل شرکت خدمات و پشتيباني بانک اقتصادنوين و سيفي مديرعامل شرکت سرمايه‌گذاري عمران و توسعه پايدار ايرانيان نيز حضور داشتند. 

در ادامه اين بازديد، مديرعامل بانک اقتصادنوين به همراه مديران ارشد اين بانک، با حضور در شعب تحت پوشش اين سرپرستي، با همکاران اين شعب ديدار و از نزديک در خصوص مسايل مختلف بانکي با ايشان گفت‌وگو کرد.
گفتني است، بازديدهاي استاني با هدف شناخت و تقويت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف بانک و در قالب برنامه‌هاي کوتاه مدت، ميان‌مدت و بلندمدت پيش‌بيني شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: