کد خبر: ۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۶
سخنگوی فراکسیون نخبگان و دانشجویان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم در راستای کاهش فساد اداری فعالیت‌های مناسبی داشته ولی از نظر سلامت اداری رتبه 105 جهان را داریم.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از فارس؛موید حسینی‌‌صدر در همایش روز دانشجو که در سالن امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب قم برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد راه‌ حل‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی اظهار کرد: از تیم مذاکره‌کننده و دولت باید حمایت شود زیرا اگر این گروه را تضعیف کنیم بر درستی سخنان کشورهای اروپایی که معتقدند ایران به دلیل فشارهای اقتصادی و مشکلات اقتصادی پای میز مذاکره نشسته است، صحه گذاشته‌ایم.
 
وی افزود: باید به دولت اعتماد کنیم و اجازه فعالیت بیشتر را به دولت بدهیم و اگر تیم مذاکره‌کننده از این مذاکرات نتیجه نگرفت باز هم می‌توانیم به فعالیت‌های خود در راستای آبادانی کشور ادامه دهیم.
 
سخنگوی فراکسیون نخبگان و دانشجویان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فساد اداری در کشور ریشه‌دار شده است، گفت: افرادی که در زمینه فساد اداری فعالیت می‌کنند بی‌شمار هستند که این امر از صادرات و واردات تا خرید زمین را شامل می‌شود.
 
حسینی‌صدر تصریح کرد: فساد اداری یکی از نگرانی‌های اصلی رهبر معظم انقلاب است که دولت تدبیر و امید در راستای کاهش فساد اداری فعالیت‌های مناسبی داشته است و اهتمام ویژه‌ای بر ریشه‌کن کردن فساد اداری دارد ولی از نظر سلامت اداری رتبه 105 جهان را داریم.
 
وی با اشاره به اینکه فاصله طبقاتی در کشور بسیار زیاد است، گفت: فرصت برابر برای همه افراد باید ایجاد شود تا همگان بتوانند در زمینه خدمت به مردم فعالیت داشته باشند.
 
سخنگوی فراکسیون نخبگان و دانشجویان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در دولت گذشته بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی با مسائل مذهبی همراه می‌شد که این امر توسط بسیاری از بزرگان مورد نقد قرار گرفت.
 
حسینی‌‌صدر در خصوص محکوم کردن اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد جریانات هسته‌ای گفت: تنها با مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس مشکلات کشور حل نخواهد شد، کشورهای آمریکا و انگلیس از سال‌ها قبل به عنوان کشور نظامی شناخته می‌شوند، از همین رو باید این دو کشور را به خوبی بشناسیم.
 
وی بیان کرد: همه مردم ایران عزادار امام حسین(ع) هستند و در مجالس عزاداری خالصانه عبادت می‌کنند اما با این حال شناخت صحیحی از امام حسین (ع) نداریم.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: