کد خبر: ۵۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: سود سهام عدالت موجب رضایت خاطر مشمولان بویژه افراد کم درآمد شده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ رمضانعلی سبحانی فر در خصوص پرداخت سود سهام عدالت گفت: آن چیز که از محتوای سهام عدالت برمی آید برقراری عدالت در زمینه های مختلف از جمله عدالت اجتماعی و اقتصادی است. بر این اساس پرداخت سود سهام عدالت موجب شد تا اهداف این سهام اجرایی شود و با بهره گیری افراد کم درآمد از سود این سهام، تلاش ها برای برقراری عداقت اقتصادی و اجتماعی نمود پیدا کند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس افزود: بنابراین طبیعی است که ادامه پرداخت سود سهام عدالت تا پایان سال و در سالهای آینده میتواند به نوعی کمک حال افراد مشمول بویژه مشمولان کم درآمد شود.
وی اذعان داشت: سود سهام عدالت برای افراد مشمول که خانواده آنها 5 نفر است و به هر یک از آنهانیز 1150 هزار تومان سود تعلق گرفته است، در مجموع حدود 750 هزار تومان می شود که این مبلغ در برخی موارد از درآمد ماهیانه آن خانواده نیز بیشتر است. بر این اساس سود پرداختی موجب رضایت خاطر این دسته از مشمولان شده است.
سبحانی فر گفت: بر این اساس به مشمولان توصیه می شود در زمان آزادسازی اقدام به فروش سهام خواد نکنند و در آینده از سود و مزایای این سهام بهره مند شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: