کد خبر: ۵۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در نشست هم‌اندیشی با مدیران و کارشناسان امورشعب و بازاریابی گفت: بخش بازاریابی درشناخت نیازهای مشتریان و ایجاد ارتباط با بازار هدف خوب عمل‌کرده و درراستای رسیدن به اهداف تعیین شده باید ایده‌ها و پیشنهادها را به خدمات بانکی تبدیل کرد.
نشست هم‌اندیشی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران با مدیر و کارکنان امورشعب و بازاریابی

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست‌بانک ایران: صباغی در ادامه انعقاد قراردادها و تفاهم نامه‌های متعدد با سازمان‌ها و شرکت‌ها و اجرائی کردن آن را گام بزرگی در گسترش دامنه خدمات بانک برشمرد و گفت: خوشبختانه آشنائی بیشتر اقشار مختلف با خدمات پست بانک منجر به استقبال گسترده از این خدمات شده و گستردگی نقاط تماس و خدمات الکترونیکی مطلوب روند رونق آن را مضاعف کرده است.
وی کارکنان پست بانک را کارکنانی خلاق، مساعد و توانمند دانست و اظهارداشت: باید شرایطی فراهم کنیم که مدیران بانک بطورمستقیم و در دیدارهای مستمر درجریان تجربیات و راهکارهای مورد نظر کارکنان قرار بگیرند.
همچنین محمود شیردل مدیر امور شعب و بازاریابی و سیدحسین ابطحی رئیس اداره کل بازاریابی، سیاستها و برنامه‌های بازاریابی را تشریح و سپس معاون و رؤسای دوایر اداره کل بازاریابی فعالیت‌های انجام شده درسال جاری و راهکارهای پیشبرد اهداف بانک را مطرح نمودند.
گفتنی است: درپایان این جلسه از زحمات و تلاش‌های فهیده قمصری از کارکنان اداره‌کل بازاریابی که به افتخار بازنشستگی شده است تقدیر بعمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: