کد خبر: ۵۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
آیین تکریم همسران کارکنان بانک حکمت ایرانیان ، همزمان با فرا رسیدن هشتمین سالگرد تاسیس بانک حکمت ایرانیان و با حضور مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره ، معاونان ، مدیران و تمامی کارکنان بانک حکمت ایرانیان ، شرکتهای تابعه و خانواده های محترمشان ، در استان تهران برگزار شد .
آیین تکریم از همسران کارکنان بانک حکمت ایرانیان

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان ، در بیست و دومین روز از دیماه سالجاری و در آیین تکریم همسران کارکنان بانک حکمت ایرانیان ، دکتر عسکرزاده، ضمن عرض سلام و خیر مقدم به مهمانان و حضار در مراسم خاطرنشان نمود : زمانی یک کارمند ، یک مدیر می تواند در محیط کاری خود مثمرثمر باشد و به وظایف خود بصورت خلاقانه و متعهدانه عمل کند و در پیشبرد اهداف سازمان خود تحول آفرین باشد که در محیط خانه با فضایی آرام و پر از مهر و محبت روبرو باشد .
مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان با اشاره بر نقش مهم و تاثیرگذار همسر در محیط خانه ، خطاب به کارکنان تصریح کرد : حقیقتا همسر شما گنجینه اصلی و اساسی زندگانی شماست ، چراکه انگیزه و اشتیاق کارکردن و مفید بودن در جامعه را به شما می بخشند و شما باید قدر این موهبت را بدانید . حضرت محمد مصطفی (ص)  می فرمایند بعد از ایمان به خدا ، نعمتی بالاتر از همسر موافق و سازگار نیست .

دکتر عسکرزاده در پایان صحبت های خود تاکید کرد : هدف از برپایی این آیین تکریم ، پاسداشت و نکوداشت زحمات و تلاشهای همگی شما همسران محترم کارکنان بانک حکمت ایرانیان بود تا بدانید کسب افتخار و موفقیت های این بانک ، در وهله اول بخاطر پشتیبانی های شما بوده است و دوم اینکه بدانید ما قدردان زحمات شما هستیم .

بر اساس این گزارش ، در ادامه مراسم و در حضور مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و معاونان ، به سه تن از کارکنان بانک حکمت ایرانیان به قید قرعه کارت اعتباری به ارزش 300 میلیون ریال اهدا شد .

همچنین به جهت تقارن این مراسم با هشتمین سالگرد تاسیس بانک حکمت ایرانیان نیز ، کیک سالگرد این بانک با حضور ایشان بریده شد.

گفتنی است اجرای شاهنامه خوانی ، اجرای برنامه نمایشی ، ضیافت نهار ، اهدا هدایا به همسران کارکنان و نشست صمیمانه کارکنان با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان از دیگر بخشهای این مراسم بود.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: