کد خبر: ۵۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
علی اصغر سفری مدیرعامل بانک گردشگری هشتمین سالگرد تاسیس این بانک را تبریک گفت.
پيام تبريک مديرعامل بانک گردشگری در سالگرد تاسیس
 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، «علی اصغر سفری»، در پیام خود به این مناسبت آورده است: «زمانی که یک بنگاه اقتصادی خصوصی با وجود تمام مشکلات و دشواری‌ها، به هشتمین سال فعالیت پا می‌گذارد این پیام را به جامعه هدف خود منتقل می‌کند که مجموعه مدیران و همکاران با تلاش و پشتکار و با اتکا به حمایت و همدلی سهامداران و مشتریان خود، گام‌های بزرگی در جاده موفقیت برداشته‌اند. در آستانه ورود به هشتمین سال فعالیت بانک گردشگری، این تلاش و اراده را ارج می‌نهیم و این سالروز خجسته را در کنار شما عزیزان پاس می‌داریم».
در ادامه پیام مدیرعامل آمده است: «تلاش اعضای خانواده بزرگ بانک گردشگری، با پشتوانه سترگ دانش و تجربه و با نشاطی که ریشه در پویایی و میل به پیشرفت دارد، سرمایه گران‌قدری را در اختیار این بانک جوان قرار داده است. جا دارد بار دیگر بر همان ارزش‌ها و چشم‌اندازهایی تأکید کنیم که تاکنون چراغ راهمان بوده‌اند. مشتری مداری، نوآوری، نیازسنجی علمی، مشارکت در طرح‌های زاینده و سودآور، آموزش حرفه‌ای و هدفمند به نیروی انسانی، ارائه خدمات جامع بانکی با رعایت چابکی و سایر مواردی که در چشم‌انداز بانک گردشگری بر آن‌ها تأکید شده است اصول اساسی اقدامات ما در ادامه روند فعالیت و اضافه کردن دستاوردهای تازه بر کارنامه پر بار و درخشان بانک مان در حوزه پولی و مالی، مسئولیت‌های اجتماعی و گردشگری خواهد بود».
وی در پایان پیام خود آورده است: «ما در این مسیر، برای تداوم خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران، رعایت قانون و مقررات، فعالیت همه‌جانبه اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی و توجه به اولویت‌های کلان کشور هم‌پیمان می‌شویم و دست تمامی صاحب‌نظران، اصحاب رسانه، مشتریان آگاه و دلسوزان اقتصاد و فرهنگ ایران را می‌فشاریم؛ با این امید که درخت ریشه‌داری که هشت سال قبل نهال آن در بستر زرخیز خاک ایران کاشته شد، میوه‌های پر خیر و برکتی به ارمغان آورد و شاخ و برگ خود را بیش از پیش در آسمان آبی اعتماد هم‌وطنان بگستراند».

نام:
ایمیل:
* نظر: