کد خبر: ۵۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
موج گرانی خودرو به محصولات کیاموتورز هم رسید!
بالاخره موج گرانی به محصولات کیا هم رسید به طوری که قیمت سورنتو ۲۰۱۶ با افزایش ۵۵ میلیون و ۱۴۴ هزار تومانی روبرو شده است. قیمت اسپورتیج ۲۰۱۷ نیز افزایش ۶۶ میلیون و ۷۱۱ هزار تومانی را تجربه کرده است.
افزایش 55 و 66 میلیون تومانی اسپورتیج و سورنتو
هرج و مرج در قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی در شرایطی افزایش یافته که روز به روز خبرهای تازه ای از گران شدن خودروها در بازار آشفته این روزها به گوش می رسد.
نبود نظارت بر قیمت گذاری خودروهای وارداتی همچنان ادامه دارد و در این فضا، شرکت‌های واردکننده به دلخواه خود برای محصولاتشان قیمت گذاری می‌کنند. در این راستا، پس از افزایش قیمت‌های نجومی که طی یکی دو ماه اخیر در مورد برخی خودروهای وارداتی اتفاق افتاد، این بار نوبت به محصولات کیا رسید تا افزایش قیمت را طی ۲ ماه اخیر تجربه کنند.
کیا قیمت برخی محصولاتش را دو تا سه مرتبه طی ماه‌های آذر و دی افزایش داده است، به طوری که قیمت سورنتو ۲۰۱۶ با افزایش ۵۵ میلیون و ۱۴۴ هزار تومانی روبرو شده است. قیمت اسپورتیج ۲۰۱۷ نیز افزایش ۶۶ میلیون و ۷۱۱ هزار تومانی را تجربه کرده و در مورد اپتیما ۲۰۱۶ شاهد رشد قیمت ۳۸ میلیون و ۴۷۱ هزار تومانی هستیم.
در مورد کارنز ۲۰۱۷ نیز باید به رشد قیمت ۶۱ میلیون تومانی قیمت این خودرو اشاره کنیم، افزایش قیمت سراتو ۲۰۱۷ نیز ۴۱.۵ میلیون تومان بوده است. در عین حال، پیکانتو ۲۰۱۶ نیز با افزایش قیمت ۱۹ میلیون و ۷۱۹ هزار تومانی همراه بوده است.
فهرست جدید قیمت محصولات کیا در دی ماه نیز به شرح زیر است:
افزایش 55 و 66 میلیون تومانی اسپورتیج و سورنتو



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار