کد خبر: ۵۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در سفر به اسپانیا، مذاکرات با مدیران ارشد شرکت ایرنوستروم این کشور را با هدف دستیابی به تفاهم نامه تعمیر و نگهداری هواپیماهای سی.آر.جی 900 در قشم آغاز کرد.
مذاکره مدیرعامل منطقه آزاد قشم با مدیران شرکت هواپیمایی ایر نوستروم اسپانیا

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، «حمید رضا مومنی» و هیات همراه در این سفر از جایگاه آشیانه تعمیر و نگهداری هواپیماهای شرکت ایر نوستروم بازدید کردند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از نخستین روزهای پس از امضای برجام مذاکرات با شرکت بمباردیه کانادا برای خرید 25 فروند هواپیمای سی.آر.جی 900 با هدف راه اندازی خط پروازی اختصاصی FLY QESHM را آغاز کرده بود.
با گذشت حدود دو سال از مذاکرات انجام شده اوایل هفته جاری شرکت بمباردیه کانادا موافقت اصولی با تحویل 10 فروند از هواپیماهای کلاس اکونومی بیزنس و اکونومی به صورت هر فصل دو فروند را اعلام کرد.
سفر رئیس هیات مدیره و‌ مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم با هیات همراه به اسپانیا پس از مذاکرات صورت گرفته با شرکت بمباردیه کانادا، نشان از عزم جدی این سازمان برای راه اندازی خط پروازی اختصاصی و انجام خدمات تعمیر و نگهداری این پرنده ها در قشم دارد.
شرکت ایر نوستروم سال 1994 در شهر والنسیا اسپانیا تاسیس شد و هم اکنون به عنوان اپراتور پروازهای منطقه ای شرکت هواپیمایی 'ایبریا' فعالیت می کند.
روزانه این شرکت 51 پرواز مستقیم به مقصد اروپا و آفریقا دارد و دفتر مرکزی آن در شهر والنسیا واقع شده است.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت عنوان بزرگترین جزیره غیر مستقل جهان را به خود اختصاص داده است و هم اکنون تنها خط پرواز خارجی از این جزیره که از نظر مساحت به تنهایی از 22 کشور جهان هم بزرگتر است در مسیر قشم و دبی انجام می شود. با راه اندازی Fly Qeshm قرار است سیاست های افزایش پروازهای خارجی از کشورهای مختلف به این جزیره اجرا شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: