کد خبر: ۵۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
وزیر امور اقتصادی و دارایی از رئیس کل و کارمندان سازمان خصوصی سازی جهت پرداخت سود سهام عدالت و همچنین توفیق در ارائه لایحه آزادسازی این سهام تقدیر و تشکر کرد.
تقدیر وزیر اقتصاد از رئیس کل و کارمندان سازمان خصوصی سازی

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی از رئیس کل و کارمندان سازمان خصوصی سازی جهت پرداخت سود سهام عدالت و همچنین توفیق در ارائه لایحه آزادسازی این سهام تقدیر و تشکر کرد.
در پیام دکتر مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی خطاب به مهندس پوری حسینی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان خصوصی سازی آمده است: 
توفیق ارایه لایحه ساماندهی سهام عدالت به عنوان یکی از ابر پروژه های دارای اولویت اقتصاد مقاومتی کشور و این وزارت و تصویب آن در هیات محترم وزیران و ارایه آن به مجلس شورای اسلامی و همچنین پرداخت مرحله سود سهام عداللت نشان از اهتمام به عمل آمده از سوی دولت تدبیر و امید جهت اجرای این طرح کلان ملی دارد که این مهم نشان دهنده تلاش های ارزنده و همت والای یکایک مدیران و مجموعه همکاران آن سازمان می باشد. بدین وسیله ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه جنابعالی و کلیه کارکنان خدوم آن سازمان که در اجرای این ابر پروژه اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی داشته اند، سلامتی و دوام توفیقات را در تداوم و ارتقای این جایگاه از درگاه خداوند متعال خواستارم.
نام:
ایمیل:
* نظر: