کد خبر: ۵۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
در ادامه بازدیدهای سرزده مدیرعامل بانک سرمایه از شعب این بانک، روز شنبه سی‌ام دی‌ماه، ایشان در جمع همکاران شعبه شهرک راه آهن و باجه چاپ و نشر حاضر شد.
مدیرعامل بانک سرمایه در جمع کارکنان شعبه شهرک راه آهن

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، علیرضا پویان شاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره این بانک، روز شنبه مورخ 30 دی‌ماه از شعبه شهرک راه آهن و باجه چاپ و نشر بازدید نمود و از آخرین وضعیت ارائه خدمات به مشتریان و روند انجام امور و برنامه‌ها در مدت باقی‌مانده تا پایان سال جاری مطلع شد.
در این بازدید، پویان شاد ابتدا گزارش مسئولان شعبه و باجه فوق الذکر در خصوص عملکرد آنها را شنید و در فضایی دوستانه در زمینه رعایت اولویت‌های بانک و حقوق مشتریان به منظور تکریم ارباب رجوع بیاناتی ارائه نمود.
وی در گفت‌و‌گو با مسئولین شعبه و باجه مذکور با بیان اینکه مشتری مداری و ارائه خدمات نوین بانکی باید در صدر برنامه‌های شعب قرار گیرد، اظهار داشت: ضرورت دارد تمامی کارکنان صف با استفاده از دانش روز بانکداری آمادگی ارائه خدمات مطلوب به مشتریان را داشته باشند و مسئولین شعب نیز از طریق برنامه زمانبندی شده برای بهبود و ارتقای خدمات واحد تحت مسئولیت خود اقدام نمایند.
گفتنی است در بازدید مدیرعامل بانک سرمایه از شعبه شهرک راه آهن، یکی از مشتریان خوب این شعبه در خصوص عدم ارائه تسهیلات از سوی بانک با پویان شاد به گفت و گو پرداخت و دلایل قانونی این امر را از وی شنید.
لازم به ذکر است پویان شاد در پایان این دیدار با یکایک همکاران شعبه شهرک راه آهن و باجه چاپ و نشر گفت و گو کرد و پس از شنیدن نظرات و پیشنهادات همکاران، با طرح سوالاتی دانش بانکی آنها را سنجید و پیشنهادهایی در جهت افزایش بنیه علمی همکاران ارائه نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: