کد خبر: ۵۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
شعبه مرکزی بیمه حکمت در شهر یزد با حضور مدیرعامل ، اعضاء هیئت مدیره و مدیران بیمه حکمت و مسئولین استان یزد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومی بیمه حکمت ، هفتمین شعبه بیمه حکمت صبا با حضور دکتر غلامحسین چایچی مدیرعامل ،اعضاء هیئت مدیره و مدیران بیمه حکمت و مسئولین استان یزد افتتاح گردید.
در آغاز این مراسم دکتر غلامحسن چایچی مدیرعامل بیمه حکمت ضمن خوشنودی از افتتاح هفتمین شعبه این شرکت در شهر یزد اظهار داشت : شهر یزد به عنوان شهر قنات ، قنوت و قناعت معروف است که نمایانگر سختکوشی و نجابت این مردمان عزیز می باشد و خدمت رسانی به آنها از افتخارات مجموعه بیمه حکمت در این استان خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه سیاست شرکت بیمه حکمت صبا پرتفوی محور نیست افزود : حق بیمه می بایست متوازن باشد تا ماندگار گردد. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود افزود : سهم استان یزد از بیمه عمر و سرمایه گذاری در کشور ، رتبه دوم می باشد که نشان از فرهنگ بالای مردم یزد است و بر این اساس توجه ویژه شرکت بیمه حکمت صبا به این امر خواهد بود.
در ادامه مختار رحیمی مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه حکمت صبا ضمن خوش آمد گویی به مدعوین تاکید نمود : ارائه خدمات در دسترس به مشتریان و نیز تنوع خدمات ازاهداف این شرکت می باشد .
در پایان دکتر نجفیان رییس سندیکای بیمه گران استان یزد ضمن خوشحالی از حضور در مراسم افتتاحیه شرکت بیمه حکمت صبا ، ابراز امیدواری کرد این شرکت نیز در کنار بیمه های دیگر بتواند نقش مهمی را در خدمت رسانی به مشتریان ایفاء نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: