کد خبر: ۵۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
همسر پوتین پس از جدایی از او، مبلغ بسیار سنگینی را به عنوان مهریه طلب و رکورد سنگین‌ترین مهریه را از آن خود کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و نابغه دنیای سیاست یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سیاسی در روسیه و جهان است. این حقیقت از انتخاب و انتصاب چندباره او برای پست ریاست جمهوری توسط مردمش به وضوح قابل مشاهده است.
این مرد همانقدر که در دنیای سیاست متفاوت و خاص است، در زندگی مشترک خود نیز به طور متمایز ظاهر شده است. او چندی پیش در کاخ کرملین به اتفاق همسرش، رسما در مقابل دوربین‌های رسانه ملی خبر  جدایی‌شان را اعلام کرد. آنها دلیل اصلی این جدایی را وقت نداشتن برای یکدیگر عنوان کردند.
پوتین در جمع خبرنگاران اعلام کرد که او و همسرش به دلیل مشغله کاری زیاد، وقت کمتری را برای با هم بودن اختصاص می‌دهند و هر یک زندگی جداگانه خود را دارند بنابراین طی تصمیمی مشترک و توافقی، از یکدیگر جدا شدند.
البته شایعات بسیاری در این خصوص مطرح بود. گفته می‌شد پوتین با قهرمان ژیمناستیک روسیه به‌نام آلینا نامزد کرده و ارتباط دارد و از او  صاحب دو فرزند است و از طرفی طبق گفته یکی از جاسوسان آلمانی که توانسته بود به پارلمان روسیه راه یابد و با همسر پوتین رابطه صمیمی و دوستانه‌ای برقرار کند، پوتین دست بزن داشته است و همین موضوع یکی از دلایل مهم جدایی او از همسرش بوده است. البته هنوز صحت این شایعات تایید نشده است.
حالا آنچه که در این باره بسیار جالب است مهریه نامتعارف همسر پوتین است. اخبار حاکی از آن است که او پس از طلاق از پوتین به صورت رسمی درخواست ۷ میلیارد دلار معادل ۲۸ هزار میلیارد تومان مهریه کرده و به این ترتیب رکورد سنگین‌ترین مهریه را از آن خود کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار