کد خبر: ۵۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: نطق مناسب ترامپ برای داووس، چالش خطوط هواپیمایی افغانستان پس از حملا طالبان، *افزایش حمایت از دومین همه پرسی درباره برگزیت و چین باید آماده جنگ تجاری شود از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های امروز دنیا هستند.
*نطق مناسب ترامپ برای داووس – فایننشال تایمز
رئیس جمهور آمریکا با سخنان خود سعی در ساخت پلی بین جامعه بین الملل کرد و بار دیگر از پیام "اول آمریکا" صحبت کرد و در ادامه افزود این پیام به معنی آمریکا به تنهایی نیست.
آغاز جنگ تجاری چین و امریکا

*چالش خطوط هواپیمایی افغانستان پس از حملا طالبان – نیویورک تایمز
با توجه به تهدید حملات انتحاری نیروهای طالبان سفر های جاده ای در افغانستان با خطر روبروست و دراین میان پروازهای هوایی در افغانستان افزایش داشته است. اما کشته شدن خدمه خارجی این خطوط هوایی یا ترک کار باعث شده تا آینده شرکت هایی چون کام ایر با آینده ای نامعلوم باشد.
آغاز جنگ تجاری چین و امریکا

*افزایش حمایت از دومین همه پرسی درباره برگزیت – گاردین
براساس نظرسنجی ها بریتانیایی ها اکنون بیشتر از گذشته به برگزاری همه پرسی مجدد درباره برگزیت تمایل دارند. طبق این نظرسنجی ها 43 درصد نگرانند برگزیت تاثیرات منفی بر اقتصاد انگلیس داشته باشد. 47 درصد دوست دارند پس از مشخص شدن شرایط نهایی مذاکرات برگزیت دوباره رای گیری شود. 17 درصد جوانان به حامیان باقی ماندن در اتحادیه اروپا افزوده شدند.
آغاز جنگ تجاری چین و امریکا

*چین باید آماده جنگ تجاری شود – ساوت مورنینگ پست
چین باید خود را آماده جنگ تجارتی با آمریکا و رقابت های بیشتر اقتصادی کند. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مجمع جهانی اقتصاد گفت ایالات متحده آماده تجارت و معامله است و دیگر قوانین نابرابر تجاری را نمی پذیرد.
آغاز جنگ تجاری چین و امریکا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار