کد خبر: ۵۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
از وضعیت ناجور خانه های اجاره ای تا صعود بازارهای بورس
تجارت آنلاین: تقاضای انگلیس برای نرمی قوانین اتحادیه اروپا در برگزیت، رشد بازار بورس جهانی، افزایش قیمت نفت باعث تقویت موضع انرژی آمریکا در جهان و وضعیت بد خانه های اجاره ای در انگلیس از جمله تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های روز دوشنبه دنیا هستند.
*تقاضای انگلیس برای نرمی قوانین اتحادیه اروپا در برگزیت – فایننشال تایمز
انگلیس به دنبال قدرتی برای تغییر قوانین تازه اتحادیه اروپا در جریان مذاکرات برگزیت است امری که باعث تهدیدی در مسیر مذاکرات از سوی اتحادیه اروپا شده است. بروکسل می گوید قوانین اتحادیه اروپا باید درجریان دوران انتقال بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا اعمال گردد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*رشد بازار بورس جهانی – وال استریت ژورنال

بازارهای بورس در سراسر جهان یکی از بهترین شروع های خود را در ماه اول سال نوی میلادی داشتند. در آمریکا سهام S&P 500 رشدی 7.5 درصد داشت که بالاترین سطح ازسال 1987 تاکنون بوده است در آسیا بازار شانگهای 7.6 درصد رشد داشت در اروپا نیز بورس آلمان و فرانسه رشد 3.3 درصد و 4.1 درصدی داشتند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

 *افزایش قیمت نفت باعث تقویت موضع انرژی آمریکا در جهان – نیویورک تایمز

نفت شل آمریکا پس از دوران افول دوباره با افزایش قیمت ها بهبود یافته است و با محدود کردن بازارها موضع استراتژیک واشنگتن را تقویت کرده است. این موفقیت درحالی رخ میدهد که عربستان سعودی و دیگر شرکای نفتی خواستار کاهش استخراج نفت در آمریکا هستند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*وضعیت بد خانه های اجاره ای در انگلیس - گاردین

تخمین زده شده 338 هزار املاک اجاره ای باعث خطر برای ساکنینش باشد.وضعیت خانه های اجاره  شده توسط شهروندان زیر 35 سال انگلیسی چنان بد است که ممکن است سلامت آنها به خطر بیافتد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار