کد خبر: ۵۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
حسین فراست فرماندار گلپایگان در جریان بازدید از کارخانه بازیافت این شهرستان، با خبرنگار هفته‌نامه نسل نو رفتار خشن و توهین‌آمیزی داشت و فیلم این برخورد به صورتی گسترده در فضای مجازی پخش شده است.
حسین فراست فرماندار گلپایگان در جریان بازدید از کارخانه بازیافت این شهرستان، با خبرنگار هفته‌نامه نسل نو رفتار خشن و توهین‌آمیزی داشت.
ظهر روز گذشته (10 بهمن) حوالی ساعت 14 بود که فرماندار، بخشدار، شهرداران و همچنین اعضای شوراهای اسلامی شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر از کارخانه بازیافت گلپایگان و خوانسار بازدید کردند. در جریان این بازدید، برخورد و رفتار حسین فراست فرماندار گلپایگان با وحید اعظمی، خبرنگار هفته نامه نسل نو خشن و بسیار دور ار انتظار بود.
پس از انتشار ویدئوی برخورد توهین‌آمیز فرماندار گلپایگان در فضای مجازی، باشگاه خبرنگاران جوان با خبرنگاری که این ویدئو را ضبط کرده تماس گرفت و ماجرا را جویا شد.
وحید اعظمی خبرنگار و مدیرمسئول هفته نامه نسل نو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: "حسین فراست فرماندار گلپایگان نقدپذیر نیست و به دلیل نقدی که به بخشی از عملکرد ایشان در هفته نامه نوشتم، ایشان دو روز پیش در شورای اداری نیمی از زمان اش را در توهین و تحقیر بنده گذراند و گفت :"کسی که فلان مطلب نقد را نوشته مریض است و مریضی‌اش عود کرده"؛ "روزنامه‌ای که رایگان به مردم می دهند زورنامه است نه روزنامه".
این خبرنگار افزود: "امروز در جلسه بازدید از ساختمان شرکت بازیافت گلپایگان در حضور شهرداران و شورای سه شهر گلپایگان و گوگد و گلشهر و سایر خبرنگاران نقد دو روز گذشته من را جبران کرد و زمانی که بلند شدم تا از سخنرانی رئیس شورا فیلم بگیرم یکباره همچون کسی که دنبال بهانه است با فریاد به من گفت از من عکس نگیر. وقتی گفتم من و سایر خبرنگاران توسط مسئول جلسه (رئیس شورای شهرستان)  برای پوشش خبری دعوت شده ایم، با فریاد و حمله و تهدید گفت از من نباید عکس بگیری وگرنه کتکت می زنم!
وحید اعظمی ادامه داد: "ایشان هر رسانه ای را که یکبار به وی نقدی بنویسد در جلسات فرمانداری دعوت نمی کند و لذا دوسال ونیم است که اکثر رسانه های شهرستان گلپایگان در جلسات فرمانداری دعوت نیستند. این که فرماندار بخواهد خبرنگار را کتک بزند، نوبر است و اگر رئیس شورای شهرستان و شهردار گلپایگان جلوی او را نگرفته بودند، احتمالا کتک خورده بودم!
مدیرمسئول هفته نامه نسل نو خاطر نشان کرد: "حسین فراست فرماندار گلپایگان اعلام کرده بود که در دو سال و نیم حضورش در این مقام هیچ کاری انجام نداده اما نگذاشته تا مردم به جان هم بیفتند! این یک توهین بزرگ به مردم گلپایگان است که فایل صوتی آن نیز موجود است. من در هفته نامه نسل نو این حرف و حرف هایی از این دست که حسین فراست بدون هیچ ابایی می‌گوید نقد کردم و کار دیروز او دلیلش همین بود".
در ویدئوی زیر برخورد فرماندار گلپایگان با این خبرنگار را مشاهده می‌کنید.

           
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار