کد خبر: ۵۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: تبعیض جنسیتی در پرداخت حقوق در بی بی سی، ترامپ به دنبال یک لحظه تازه آمریکایی، کمبود آب در آفریقای جنوبی و کاهش محرک های مالی با رشد اقتصادی در منطقه یورو از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*تبعیض جنسیتی در بی بی سی – تایمز
بی بی سی متهم به تبعیض جنسیتی در پرداخت حقوق به زنان است. افزایش حقوق مردان در بی بی سی بیشتر از زنان بوده است. به دنبال این اتهامات بی بی سی اعلام کرد حقوق 200 کارمند زن را افزایش خواهد داد.
از تبعیض جنسیتی در بی بی سی تا تهدید تازه ترامپ

*ترامپ به دنبال یک لحظه تازه آمریکایی – وال استریت ژورنال
دونالد ترامپ در اولین نطق خود در کنگره به تشریح دستاوردهای سیاسی و اقتصادی یک‌ساله دولت پرداخت و از پیشبرد زیرساختها و اجرای دیدگاهش برای مهاجرت صحبت کرد. ترامپ در نطق خود از پیشرفت اقتصاد و رشد بازارهای بورس در یکسال ریاست جمهوری اش اشاره کرد و نسبت به تهدید کره شمالی هشدار داد.
از تبعیض جنسیتی در بی بی سی تا تهدید تازه ترامپ

*کمبود آب در آفریقای جنوبی – نیویورک تایمز
پس از یکسال خشکسالی در کیپ تاون آفریقای جنوبی این شهر به کمبود آب رسیده است.یکی از ثروتمندترین شهرهای آفریقا با تهدید بسته شدن شیرهای میلیونها سکنه خود روبروست.
از تبعیض جنسیتی در بی بی سی تا تهدید تازه ترامپ

*کاهش محرک های مالی با رشد اقتصادی در منطقه یورو – فایننشال تایمز
افزایش رشد اقتصادی در منطقه پولی یورو در یک دهه اخیر باعث شده تا احتمال کاهش محرک های مالی از سوی مقامات بانک مرکزی اروپا اجرا شود.عبور از بحران مالی با سیاستگذاریهای سختگیرانه مالی در این مدت رشد را به همراه داشته است.
از تبعیض جنسیتی در بی بی سی تا تهدید تازه ترامپ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار