کد خبر: ۵۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران در نخستين همايش منطقه اي نمايندگان اداره کل روابط عمومي و بازاريابي بانک گفت: روابط عمومي ترکيبي از علم، فن و هنر است و به كمك آن مي توان پيوندي مناسب ميان سازمان، مخاطبين و اهداف تعيين شده برقرار كرد.
عیسی امامی: روابط عمومی ترکیبی از علم، فن و هنر است

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، نخستین همایش منطقه اي نمايندگان اداره کل روابط عمومي و بازاريابي بانک قرض الحسنه مهرايران به منظور تبيين بخشي از برنامه هاي عملياتي اين حوزه در سال آتي، تبادل تجربه و بررسي چالش ها و راهکارهاي آن به ميزباني استان مركزي برگزار شد.

عیسی امامی عضو هیات مديره، محبوبه رنجبر رئيس اداره کل روابط عمومي و بازاريابي، حسين آبادي مديرشعب استان مرکزي و جمعي از نمايندگان روابط عمومي و بازاريابي استانهاي يزد، اصفهان، همدان، قم، خراسان رضوي، فارس، مرکزي، زنجان و کرمانشاه در اين همايش حضور داشتند. در این همایش، امامی، عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران وظيفه بازاريابي را جلب نظر مخاطب و ايجاد يک اطمينان خاطر براي ارائه خدمات و محصولات سازمان يا مؤسسه عنوان کرد و افزود: مهمترين وظيفه روابط عمومي در کنار بازاريابي دقيق، شناخت افكار عمومي و نفوذ به آن باهدف جلب افكار عمومي است. 

وی در ادامه محورهای اساسی مطرح در حوزه روابط عمومی و بازاريابي را براي حاضرين تشريح و بر اهميت نقش آن در توسعه برند بانک تأکيد کرد. 
در ادامه، رنجبر رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ايران نيز در خصوص برگزاري اين همايش گفت: طبقه بندي استانهاي کشور به شش گروه با هدف ايجاد يک شبكه ارتباطي قوي بين استان ها و انتقال تجربيات، در دستور كار اين اداره كل قرار گرفت كه در نهايت با بررسي هاي بعمل آمده در حوزه هاي مختلف، برخي از استانها به عنوان استان معين انتخاب شدند. 
وی افزود: در این طرح استان های معین به عنوان مرکز ثقل ارتباطي محسوب شده و از اين طريق تلاش خواهد شد دستورالعمل ها و برنامه هاي کلان تدوين شده در حوزه روابط عمومي و بازاريابي به بهترين نحو ممکن اجرايي شود.
رنجبر با اشاره به عملکرد نمایندگان و امکان تغییر استان های معين، گفت: نقش روابط عمومي به عنوان يک تسهيل گر براي اجراي صحيح برنامه ها و دستورالعمل هاي بانک بسيار حائز اهميت است و در اين بخش استان هاي معين وظيفه برقراري ارتباطي پويا و مستمر را از طريق ايجاد و اجراي يك كانال ارتباطي قوي برعهده دارند. 
رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهرايران همچنين از تدوين يک تقويم برنامه عملياتي در حوزه روابط عمومي و بازاريابي براي سال آينده خبر داد و تشريح کرد: اين تقويم در حوزه هاي خبري و رسانه اي، تبليغات محيطي، توليد محتوا، پژوهش هاي ارتباطي و ... تدوين و به عنوان يك سند راه در اختيار استان ها قرار خواهد گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: