کد خبر: ۵۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
رییس سازمان عقیدتی‌ سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای‌مسلح، در دیدار با مدیرعامل بیمه کوثر؛
اعتلای سازمان‌ ها و شرکت ‌ها با حفظ کرامت نیروی انسانی و خانواده آن ‌ها و همچنین مشتریان آن مجموعه میسر می‌ شود.
اعتلای سازمان ‌ها با حفظ کرامت انسانی

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ رییس سازمان عقیدتی‌ سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای‌مسلح، در دیدار با مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت بیمه‌کوثر، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: شایسته است مدیریت سازمانی براساس دین مبین اسلام و دستورالعمل‌‌های ارزشی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمدحسین قندهاری، عقیدتی‌سیاسی و حفاظت‌اطلاعات را بازوان فرماندهان و مدیران مجموعه‌های نیروهای‌مسلح دانست و گفت: با افزایش تعامل میان مجموعه‌های نیروهای‌مسلح با دو مجموعه یادشده امنیت و سلامت فرهنگی و مکتبی را می‌توان در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه احساس کرد.

وی افزود: تطبیق ضوابط سازمان‌ها و شرکت‌ها با قوانین اسلامی و اصوال لازم الرعایه مکتبی ازجمله وظایف عقیدتی‌سیاسی است.

رییس سازمان عقیدتی‌سیاسی ودجا با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) مظهر انسان کامل در تمامی ابعاد عبادی، اجتماعی و سیاسی است، تصریح‌کرد: امید است با درس آموزی از سیره زندگی حضرت صدیقه طاهره(س) و ائمه اطهار زندگی سعادتمندی را داشته باشیم.

مدیرعامل بیمه‌کوثر نیز در این جسله جوان بودن نیروی‌انسانی و ایجاد روحیه مشارکت‌جویی در انجام امور بیمه‌گری، اقتصادی، فرهنگی و مذهبی را نقاط تمایز این شرکت دانست و گفت: وجود سرمایه‌انسانی جوان یکی از فرصت‌ها و مزیت‌های شرکت است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه این شرکت در دو حوزه بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند، خاطرنشان‌کرد: 95 و پنج درصد فعالیت‌های شرکت به‌ترتیب در حوزه بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

وی افزود: همکاران شرکت در ستاد، 31سرپرستی در استان‌ها، چهار شعبه در چالوس، کاشان و شرق و غرب تهران در حال ارایه خدمات به آحاد جامعه و به ویژه خانواده بزرگ نیروهای‌مسلح هستند. 

مدیرعامل شرکت از اجرای برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی در این مجموعه به‌صورت مستمر خبرداد و تصریح‌کرد: مراسم‌های ملی و مذهبی در ستاد به‌صورت مجزا و در استان‌ها با مشارکت مسئولان ساتای هر استان برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: