کد خبر: ۵۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: غذاهای فوق العاده فرآوری شده در انگلیس، سقوط بازار سهام وال استریت، حمله جمهوریخواهان به اف بی آی و تلاش فرانسه برای مقابله با اخبار دروغین از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*غذاهای فوق العاده فرآوری شده در انگلیس – گاردین
نیمی از تمامی محصولات غذایی مورد مصرف شهروندان انگلیسی به صورت فرآوری بیش از حد تولید شدند . محصولات کارخانجات انگلیسی که با استفاده از مواد افزودنی تولید شده هیچ  شباهتی به سبزی ،گوشت و یا میوه ندارد. در تحقیقی که درباره تغذیه مردم انگلیس صورت گرفته مشخص شده غذایی واقعی با اسنک های پرنمک یا دسرهای شیرین و گوشت های بازسازی شده جایگزین شده است.
سقوط بازار سهام وال استریت

*سقوط بازار سهام وال استریت – نیویورک تایمز
بازارهای سهام آمریکا بدترین هفته خود را به پایان رساند ، سقوط سهام در بازارهای آمریکا بدترین رویکرد از فوریه سال 2016 تاکنون بود. سرمایه گذاران نگرانند با افزایش نرخ بهره بانکی بر بازارها نیز تاثیر داشته باشد.
سقوط بازار سهام وال استریت

*حمله جمهوریخواهان به اف بی آی – فایننشال تایمز
یادداشت‌های بحث برانگیز نوشته شده توسط ادوارد نونس، نماینده جمهوری‌خواه و رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان، اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی) را به سیاسی‌گری و سوءاستفاده از قدرت در جریان تحقیقات درباره ارتباط ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ و روسیه متهم می‌کند.منتقدان معتقدند این یادداشت تلاش ترامپ برای کمرنگ کردن بازرسی پرونده همکاری کمپین وی با روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده است.
سقوط بازار سهام وال استریت

*تلاش فرانسه برای مقابله با اخبار دروغین – لوفیگارو
کشورهای مختلفی از جمله فرانسه در جستجوی راهکاری برای مبارزه با اخبار دروغین در شبکه های اجتماعی چون فیس بوک و سایت گوگل هستند
سقوط بازار سهام وال استریت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار