کد خبر: ۵۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
شعبه مرکزی شیراز بیمه حکمت با حضور مدیرعامل ، اعضاء هیئت مدیره و مدیران بیمه حکمت و مسئولین لشکری وکشوری افتتاح شد.
شعبه بیمه حکمت صبا در شیراز افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت ، در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی ، شعبه مرکزی شیراز بیمه حکمت صبا با حضور دکتر غلامحسین چایچی ، اعضاء هیئت مدیره و مدیران بیمه حکمت و مسئولین لشکری و کشوری افتتاح گردید.

 بر اساس این گزارش ، حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه موقت شیراز ، افتتاح شعبه مرکزی شیراز بیمه حکمت و مقارن شدن آن با دهه فجر انقلاب اسلامی به فال نیک گرفت و گفت : در دین مبین اسلام به مسئله بیمه اشاره شده و در کشور خدمات زیادی در ارتباط با بیمه انجام شده است و امیدواریم شرکت بیمه حکمت صبا بتواند نقش موثری در خدمت رسانی به مردم شریف شیراز نماید.

در ادامه این مراسم ، دکتر غلامحسین چایچی مدیرعامل بیمه حکمت با تبریک آغاز ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و افتتاح شعبه بیمه حکمت صبا در شهر شیراز تصریح کرد: استان فارس چهارمین استان پرجمعیت کشور محسوب می شود که می توانیم با ارائه خدمات پس از فروش انواع بیمه نامه ها وخدمت رسانی هرچه بهتر ، اعتماد مردم با فرهنگ و تمدن شیراز را جلب نماییم.

ایشان با اشاره به اینکه شرکت بیمه حکمت دارای بیشترین سهامدار حقیقی می باشد افزود: سهامداران عزیز و محترم سهام خود را حفظ نمایند زیرا تا دو هفته دیگر برگه سهام آنها به دستشان خواهد رسید و این سهام بسیار ارزشمند است.

در پایان مراسم ، ندا حق پرست رئیس شعبه مرکزی شیراز با قدردانی از زحمات مجموعه بیمه حکمت گزارشی از اقدامات صورت گرفته در استان را ارائه داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: