کد خبر: ۵۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن، آخرین وضعیت تامین مالی طرح ملی مسکن مهر که این بانک نقش پیشرو در آن داشته است را تشریح کرد.
مسعود ایزدی: پرداخت تسهیلات به بیش از دو میلیون واحد مسکن مهر

مسعود ایزدی، مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا، درباره روند پرداخت تسهیلات مسکن مهر گفت: بانک مسکن در طرح مسکن مهر ، از ابتدای اجرای این طرح ملی تا پایان آذر امسال، برای ساخت 2 میلیون و 368 هزار و 971 واحد مسکونی مشمول این طرح، تسهیلات پرداخت کرد.
ایزدی درباره طرح مسکن مهر با بیان اینکه، بانک توسعه ای-تخصصی مسکن، تنها بانک عامل پرداخت تسهیلات مسکن مهر بوده است، کل پروژه¬ های ساختمانی معرفی شده به بانک مسکن در قالب طرح مسکن مهر را معادل 2 میلیون و 373 هزار و 171 واحد مسکونی عنوان کرد.
ایزدی تصریح کرد:تمامی شعب بانک مسکن در سراسر کشور که موظف به تامین مالی پروژه ¬های مسکن مهر در شهر یا منطقه خود هستند، به دنبال تاکید ویژه دولت مبنی بر تسریع تکمیل طرح مسکن مهر ، ماموریت دارند در کمترین زمان ممکن بعد از تایید موعد پرداخت، نسبت به ارایه تسهیلات باقی مانده به سازنده ها اقدام کنند.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، از کل واحدهای مسکونی مهر ساخته شده و دریافت کننده تسهیلات، تا کنون برای یک میلیون و 795 هزار و 340 واحد مسکونی، عملیات فروش اقساطی (صدور کارت قسط) انجام شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: