کد خبر: ۵۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
اردکانیان وزیر نیرو و حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر از حمایت های همه جانبه بانک صنعت و معدن در راستاي رونق تولید و اشتغال کشور قدردانی کردند.

اردکانیان وزیر نیرو و حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی سمنگان از حمایت های همه جانبه بانک صنعت و معدن در راستاي رونق تولید و اشتغال کشور قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وزیر نیرو در مراسم افتتاح اين طرح از مساعدت و پیگیری بانک صنعت و معدن در اجرا و به بهره برداری رساندن طرح ياد شده که رکورد سریعترین دوره ساخت و اجرای یک طرح نیروگاهی با مدت ۳۳ ماه را شکسته است تقدیر کرد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر نيز اجرای این طرح را مرهون حمایت همه جانبه مدیریت و مجموعه بانک صنعت و معدن دانست و آن را نشان دهنده نقش اين بانك در توسعه كشور توصيف كرد.

نیروگاه ياد شده با ظرفیت 484 مگاوات در هر شیفت کاری و با تسهیلات 200 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن با بهره گیری از توان متخصصین داخلی(شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران - مپنا) وارد مدار برق سراسری کشور شد.

اشتغالزایی مستقیم این طرح 122 نفر می باشد و نقش مهمی در تامین برق صنایع بزرگ استان کرمان را دارد.

گفتنی است در طول چند سال گذشته بانک صنعت و معدن نقش به سزایی در تامین مالی پروژه های نیروگاهی کشور داشته که 3000 مگاوات از توليد پروژه های تامین مالی شده وارد مدار برق سراسری شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: