کد خبر: ۵۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
مسابقه تازه تسلیحات هسته ای روسیه و آمریکا
تجارت انلاین: بانک های اروپایی و قوانین مالی بر شرکت های فن آوری، نا آرامی بازار بورس با رشد درآمدها در آمریکا، لژهای مخفی فرماسونری نمایندگان پارلمان و خبرنگاران انگلیس و مسابقه تازه تسلیحاتی روسیه و آمریکا از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های دوشنبه دنیا است.
*بانک های اروپایی خواستار قوانین مالی بر شرکت های فن آوری – فایننشال تایمز
روئسای بانک های برتر اروپایی خواستار اعمال قوانین مالی بر شرکت های بزرگ فن آوری هستند. فعالیت شرکت های فن آوری در بخش بانک داری باز تهدیدی بر ثبات بانکداری به وجود آید. اروپا امسال قوانین بانکداری باز را اجرا خواهد کرد و اطاعات مشتریان خود را در اختیار شرکت های خاصی خواهد گذاشت.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*نا آرامی بازار بورس با رشد درآمدها در آمریکا – وال استریت ژورنال
شاخص سهام داو جونز این هفته 4.1 درصد افت داشت و سرمایه گذاران اوراق قرضه نسبت به تهدید تورم و افزایش نرخ بهره نگران هستند. براساس گزارش بازار کار متوسط حقوق در آمریکا رشد  داشته و این امر میتواند پیش بینی ها درباره تورم را برهم بزند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*لژهای مخفی فرماسونری برای نمایندگان پارلمان و خبرنگاران انگلیس – گاردین
دو لژ فرماسونری برای اعضای پارلمان انگلیس و خبرنگاران سیاسی به کار خود به صورت مخفیانه در وستمینیستر ادامه می دهند. در لژ جدید که از نمایندگان و کارمندان پارلمان عضو می پذیرد و لژ گالری برای خبرنگاران سیاسی هنوز فعال هستند.سومین لژ مخفی با نان آلفرد رابینز نیز برای جذب خبرنگاران ایجاد شده و به طور مداوم در لندن فعال است. به گفته یکی از اعضای لژ نیوولکام اعضای خبرنگار لژ گالری تحت نظر هستند و به آنها اجازه گوش دادن به گفتگوی اعضای برتر نیستند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*مسابقه تازه تسلیحات هسته ای بین روسیه و آمریکا – نیویورک تایمز
پس از سالها تلاش برای کاهش استفاده از سلاح هسته ای ، پنتاگون بار دیگر سلاح هسته ای را بازمیگرداند تا در مقابل روسیه بیاستد. مسابقه تسلیحاتی باهدف تضعیف طرف مقابل است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار