کد خبر: ۵۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ٢٤ ماه قبل کلنگ زنی احداث پلی کلینیک طبس انجام شد و در آن زمان اعلام شد که این مرکز در مدت ٢٤ ماه ساخته می شود. همانطور که وعده داده بودیم، امروز این مرکز درمانی به بهره برداری رسید.
دکتر نوربخش: مرکز درمانی تأمین اجتماعی طبس در موعد مقرر به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکترسیدتقی نوربخش در مراسم افتتاح پلی کلینیک تأمین اجتماعی طبس اظهار داشت: مرکزی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم با زیربنای حدود ٤ هزار متر و در زمینی به مساحت ٤١ هزار متر مربع احداث شده است.

وی افزود: سیاست سازمان تامین اجتماعی توسعه مراکز خدماتی و درمانی در مناطق کمتر برخوردار است و شاهد آنها پروژه هایی است که در همین دهه فجر به اتمام رسیده و با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه های بیمه ای و درمانی در مناطق محروم کشور به بهره برداری می رسند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: همچنین حدود ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه های اقتصادی در جهت اقتصاد مقاومتی و خود کفایی به ویژه در بخش فولاد و همچنین مواد اولیه دارویی به بهره برداری رسیده اند.

دکتر نوربخش با ابراز خوشحالی از توسعه مراکز درمانی در مناطق محروم، گفت: این مرکز انشاالله در جهت رفع آلام نیروهای مولد این شهرستان و کارگران محترم و مستمری بگیران و حتی سایر افرادی که مراجعه می‌کنند قرار میگیرد.

وی ادامه داد: پلی کلینیک تأمین اجتماعی طبس به تمام واحدهای درمانی مجهز است داروخانه آزمایشگاه کاملاً مجهز دستگاه های تصویر برداری دندانپزشکی و برای اولین بار هم در بخش درمانی قسمت فیزیوتراپی هم احداث شده که انشالله مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: