کد خبر: ۵۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
شعبه مشهد بیمه حکمت صبا با حضور مدیرعامل ، اعضاء هیئت مدیره و مدیران بیمه حکمت و مسئولین لشکری و استانی افتتاح شد.
نهمین شعبه بیمه حکمت در مشهد افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت ، در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر شرکت بیمه حکمت به مردم کشور ، شعبه مرکزی مشهد با حضور دکتر غلامحسین چایچی مدیرعامل ، اعضاء هیئت مدیره و مدیران بیمه حکمت و مسئولین لشکری و استانی افتتاح گردید.
در آغاز این مراسم ، احمد عباسیان مهر مدیر منطقه خراسان بانک حکمت ایرانیان با اشاره به اینکه بانک حکمت ایرانیان یکی از سهام داران عمده شرکت بیمه حکمت صبا می باشد گفت : تعامل سازنده بین بانک حکمت ایرانیان و شرکت بیمه حکمت صبا زمینه ساز خدمت رسانی هر چه بهتر به مشتریان در استان خواهد شد.
در ادامه دکتر غلامحسین چایچی مدیرعامل بیمه حکمت صبا ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : خراسان رضوی بخشی از خراسان تاریخی ست که به دلیل حضور مردمان شایسته و فرهیخته ، نقش موثری در تمدن تاریخ بشری چه در دوران کهن و چه در دوران شکوفایی تمدن اسلامی داشته است و وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در مشهد باعث خیر و برکت در این استان گردیده است.
ایشان با اشاره به اینکه بیلان هزینه بیمه ای در سبد خانوار ایرانی در مقایسه با هزینه دخانیات در کشور بسیار ناچیز است افزود : نفوذ بیمه های عمر و سرمایه گذاری در میان اقشار مختلف مردم ، یکی از اهداف مهم شرکت بیمه حکمت صبا می باشد.
در پایان ، حامد قرایی رئیس شعبه مرکزی مشهد ضمن ابراز خوشحالی از افتتاح شعبه مرکزی مشهد ، گزارشی از وضعیت بیمه در استان را ارائه نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: